Kitty84 schreef:Allereerst...je verhaal is wat lastig leesbaar, moest 3 x lezen voordat ik het begreep...
Als je een moeilijk veulentje hebt met een moeder die agressief reageert op een andere pony, dan lijkt me dat nou niet de beste optie om samen te gaan. Als je 2 jarige alleen staat, kan hij dan niet beter naar een opfokadres? Persoonlijk zou ik er niet direct voor kiezen om ze samen te zetten.
Je begrijpt het beter als je mijn vorige topic: moeilijk veulen leest (:
maar maakt niet uit.
Bedankt voor je advies!
Een verduidelijking: de moeder is eigenlijk de braafste pony die er is, maar enkel als de 2jarige te dicht bij haar en haar veulen komt bijt ze hem... of ze gaan stampen enzo weetik niet want ze staan natuurlijk niet bij elkaar. De 2jarige is ook heel erg braaf maar we weten niet goed hoe ze gaan reageren als we hem terug bij zijn moeder zetten, want hij heeft altijd willen blijven drinken dus misschien doet hij dat nu opnieuw, hij is al heel sterk en dus is hij ook veel sterker als het veulen en het veulen is redelijk bang maar ook wel een echte chef! vandaar dat hij nogal moeilijk in omgang is. Ik ben er heel veel mee bezig en het begint altijd beter en beter te gaan maar het halster blijft een probleem dus is het nog altijd niet aan. Ik kies er eigenlijk ook niet voor om hen samen te zetten maar mijn papa wil dat wel.. ik heb al gezegd dat ik hem er zowiezo niet bij zet voordat het veulentje zijn halster aan heeft! als je deze extra informatie weet zou je hen dan samen zetten of denk je beter van niet? mag dat eigenlijk al, want hij is nog maar 2 maanden oud...Heel erg bedankt!