mare stare

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sassefras

mare stare

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 14:16

hai,

mijn plan is om een soort van mare stare site te maken, zouden jullie je paard dan aanmelden tegen een kleine vergoeding ??? uiteraard dien je zelf de camera te regelen

is daar animo voor ???????

_Bonte_

Re: mare stare

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 14:18

wat is dat ?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 14:20

Ik heb er geen interesse in hoor, maar even ter overdekning:
Waarom zou ik als potentiele klant voor jou moeten kiezen als er toch ook al sites zijn die het gratis aanbieden?

PureSylkJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 14:20

Als ik mijn paard op het internet zou zetten om hulp te krijgen, zou ik zelf absoluut voor marestare gaan, en niet voor een nederlandse site. Waarom? Omdat de amerikanen kijken als het hier nacht is, en de meeste nederlanders dan toch op één oor liggen.
Wat zijn uberhaupt je plannen? De website wel in het engels opzetten? Ik denk dat als je het in het nederlands doet het sowieso niet zal lopen :n

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 16:30

dat het in nederland niet zou lopen ben ik niet zo bang voor eerlijk gezegd, site in het engels is geen punt natuurlijk. we hebben wat grotere bedrijven die serieus mee willen doen. nu is de vraag of particulieren hier ook interesse in hebben. vandaar de vraag hier

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:47

hmmm klinkt erg commercieel... waarom de particulieren vragen om een vergoeding? als je al bedrijven hebben die aan mee willen doen, hun hebben meer baat om te profileren via deze site aan hun doelgroep :7

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:13

Ik ben al 7 jaar een zeer tevreden klant van marestare en heb in die tijd al diverse andere bedrijfjes zien floppen omdat ze het gewoon niet halen qua service, techniek en betrouwbaarheid.
Wat zou jij als meerwaarde hebben t.o.v. marestare?

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 18:58

hoezo commercieel ?? voorlopig gaat alleen het zonnetje voor niks op :D , iets proberen is altijd leuk toch ????.
de bedoeling is om het ook niet alleen te doen voor drachtige merries, maar ook een stukje beveiliging ( zadeldiefstal en andere ellende )

dat het niet zo simpel is ben ik wel uit inmiddels, maar het zou moeten kunnen

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 19:14

Ik zie mijzelf helaas niet voor een ander naar de zadelkamer staren...... tenzij ik een job als beveiliger aanneem ;) .

Marestare is er al, Barncam-topic op Bokt is er al, dus bokkers (zowel in NL als overzees) houden het toch al voor de NL merrie-eigenaren bij. Er waren zelfs speciale, vrijwillige nachtdiensten onder de bokkers opgezet voor bijvoorbeeld MelanieH. Ik zie dus idd ook de meerwaarde niet van een betaald NL Marestare.

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 20:42

De meerwaarde van Marestare is dat de tijdzones van de cam-eigenaren en de staarders zo verschillend is. Dit maakt marestare juist dat het goed werkt. Als ik gebruik zou maken zou ik zeker voor marestare gaan en niet voor bv een nederlandse site.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:11

quintusgl schreef:
De meerwaarde van Marestare is dat de tijdzones van de cam-eigenaren en de staarders zo verschillend is. Dit maakt marestare juist dat het goed werkt. Als ik gebruik zou maken zou ik zeker voor marestare gaan en niet voor bv een nederlandse site.

helemaal mee eens.