Maar wat zijn dan de kosten van het internetverbruik?
Citaat:
Simyo Web to Go werkt even simpel als prepaid bellen. In plaats van beltegoed heb je webtegoed. De kosten van je internetverbruik worden automatisch verrekend met je webtegoed. In je persoonlijke omgeving op Simyo.nl, Mijn Simyo, kun je je webtegoed (automatisch) opwaarderen, je verbruik inzien en meer.
Je betaalt vooraf voor een dag (24 uur) onbeperkt internet. Ga je vaker online, maak dan gebruik van de strippenkaart. Zodra je meer dan 50 MB op een dag aan data verbruikt verlagen we de snelheid. Bekijk hier de tarieven.
50 mb is niet zo heel veel als je streaming uitzendt, niet erg praktisch als ze de snelheid dan verlagen.
Citaat:
Standaard tarief
Het standaard tarief van Simyo Web to Go geldt voor iedereen die geen gebruik maakt van de strippenkaart.
1 dag onbeperkt internet € 4,00
Dat tikt toch aardig aan, dan is een maandje de cam aanzetten toch al zo'n 120 euro.
Citaat:
Strippenkaart
Als je regelmatig gebruik maakt van Simyo Web to Go is de strippenkaart voordeliger. Meer informatie.
Strippenkaart met 10 strippen € 25,00
* 10 keer een dag onbeperkt internet voor € 2,50
* De strippenkaart is 1 maand houdbaar
En dan is het nog een 75 euro voor een maand.
Plus dan nog dat je waarschijnlijk over de 50mb heen gaat, en je internet dus langzamer gemaakt wordt.
Kun je niet binnen gebruik maken van het internet en een draadloze camera gebruiken? Dat ga ik dus ook doen. Ik kan ook geen kabels trekken, aangezien er ook nog een oprit tussen ligt waar regelmatig zwaar/groot verkeer overheen gaat.