ik heb deze shetlander anderhalve maand geleden gekocht en toen zag ze er zo uit:

Ze had al wel een klein beetje 'uier' maar de verkoper zei dat dit kwam omdat ze te dik is..
Nu vonden we haar een tijdje later nog wel verdikken (terwijl ze geen eten bij krijgt en ook niet erg veel gras op de weide heeft) en hebben we de dierenarts erbij gehaald omdat haar uier ook steeds dikker werd en ze melk begon te geven. De dierenarts was er eerst van overtuigd dat ze drachtig was en probeerde haar op te voelen. Tijdens het opvoelen voelde hij niet meteen iets. Hij zei dus dat hij niet genoeg had gezien en gevoeld om te zeggen dat ze drachtig was. Toch zei hij er meteen bij dat hij ook helemaal niet zeker was dat ze niet drachtig is dus moesten we maar afwachten.
Dit is een foto van de week waarin de dierenarts langskwam:

We wachtten dus verder af maar nu ik naar haar vorige foto's en deze van nu aan het kijken was viel het verschil met toch wel heeeel erg hard op. Deze foto's zijn van 2 dagen geleden (we gingen niet echt met haar aan het werk, maar pasten gewoon haar nieuwe outfit):

Wat denken jullie ervan? Ikzelf blijf een héél groot verschil zien tussen de eerste en de laatste foto, haar buik lijkt veel meer gezakt te zijn..

). Hij staat wel 24/7 op een énorm land bij onze grote paarden in. Ik heb geen mogelijkheid om hem apart te houden dus ik geef hem zoveel mogelijk beweging (heb ook een verzorgster), ben nog op zoek naar een kar én heb hem een graaskorf om gedaan. Dat werkt super!! Soms een paar uurtjes af en voor de rest om. Hij is al enorm afgevallen!