webcam voor lange afstand

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Carr_friesje

webcam voor lange afstand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-10 19:53

hallo, dit jaar wordt weer geprobeerd om 1 van mijn verzorgpaarden drachtig te krijgen.
ik wil graag een camera ophangen in de stal zodat ik haar thuis kan volgen, alleen ik woon ong 4 km en 15min rijden met de auto van de stal vandaan.
welke (zo goedkoop mogelijk) camera is hier geschikt voor zodat ik haar via internet op mijn laptop kan volgen?

groetjes

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 20:58

carr_friesje schreef:
hallo, dit jaar wordt weer geprobeerd om 1 van mijn verzorgpaarden drachtig te krijgen.
ik wil graag een camera ophangen in de stal zodat ik haar thuis kan volgen, alleen ik woon ong 4 km en 15min rijden met de auto van de stal vandaan.
welke (zo goedkoop mogelijk) camera is hier geschikt voor zodat ik haar via internet op mijn laptop kan volgen?

groetjes

je kan draadloze webcams krijgen die je kan installeren op de pc van de eigenaar...je kan het dan zelf thuis volgen.

mijn bazin heeft dat ook met dr paardje en ik volg het via een speciale windows xp cam.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-10 21:00

amazingstar schreef:
carr_friesje schreef:

groetjes

je kan draadloze webcams krijgen die je kan installeren op de pc van de eigenaar...je kan het dan zelf thuis volgen.

mijn bazin heeft dat ook met dr paardje en ik volg het via een speciale windows xp cam.

ok, zijn er miss nog andere moglijkheden?
want ik ben er nl niet helemaal zeker van dat de eigenaren van mijn vz paardjes dat allemaal willen regelen. is denk ik veels te veel gedoe volgens hun

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 20:59

mijn bazin heeft dat ook met dr paardje en ik volg het via een speciale windows xp cam.[/quote]

ok, zijn er miss nog andere moglijkheden?
want ik ben er nl niet helemaal zeker van dat de eigenaren van mijn vz paardjes dat allemaal willen regelen. is denk ik veels te veel gedoe volgens hun[/quote]

echt geen idee verder....je hebt wel draadloze camera's maarja die reiken vaak maar max 100m...dus ja schiet ook niet op dan.