Onze merrie is drachtig. Het is ons eerste veulen, maar ze heeft vroeger al meerdere veulens gehad.
Ze is de eerste keer gedekt op 24 mei. Zowel daarvoor als daarna was gescant ivm moeilijk zichtbare hengstigheid, en daarna zijn we haar weer gaan halen want ze dachten dat ze was bevrucht. Paar weken later heb ik haar door de dierenarts laten scannen maar helaas: niet drachtig. Dus weer terug naar de hengst, ivm vakantie is ze toen pas 15 augustus weer gedekt. Hierna is ze enkele weken blijven staan zodat we zeker wisten dat ze echt drachtig was, dat bleek zo te zijn dus we zijn haar weer gaan halen. Ze is nu dus uitgerekend op 21 juli, maar ik vind haar best aan de dikke kant, en ik weet dat het niets hoeft te zeggen, ook omdat ze al eerder veulens heeft gehad maar bij mij komt steeds meer de twijfel: Zou ze misschien toch drachtig zijn van de eerste keer? Dan is ze namelijk al 29 april uitgerekend! Is nogal een verschil. Misschien zijn hier ervaren fokkers die mij kunnen vertellen of het met zo vaak scannen over het hoofd gezien kan zijn? En moet ik nu gwn afwachten of kan ik nog een echo oid laten maken voor zekerheid?
Hier een foto van der buikie gister (voor foto's van hoe ze normaal is, zie profiel)

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, alvast bedankt voor de reacties!

Word toch maar afwachten ben k bang.. bedankt voor de reacties! 
Tenminste ik kon niet echt de bouw van je haf goed bekijken..