Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Peelie schreef:zet hem dan bij volwasse paarden die hem opvoeden... Dat doe ik ook met mijn hengst...
D_Travis schreef:Ik heb mijn hengstveulen van vorig jaar er met 6 maand afgehaald, daarna kwam hij weer met de merries op de wei. Omdat ik wil dat hij in een kudde kan leven heb ik hem met 10 maand gecastreerd. Misschien is dat ook een optie voor je? Mits zijn ballen zijn ingedaald en hij gecastreerd kan worden natuurlijk. De mijne was er al klaar voor dus heb het direct maar gedaan.
_Pat_ schreef:D_Travis schreef:Ik heb mijn hengstveulen van vorig jaar er met 6 maand afgehaald, daarna kwam hij weer met de merries op de wei. Omdat ik wil dat hij in een kudde kan leven heb ik hem met 10 maand gecastreerd. Misschien is dat ook een optie voor je? Mits zijn ballen zijn ingedaald en hij gecastreerd kan worden natuurlijk. De mijne was er al klaar voor dus heb het direct maar gedaan.
Mmm zelf zou ik wachten zo lang wachten met casteren. Zo ontwikkelt hij zich het meest.

) ontwikkelen moeten we iets andes verzinnen.