Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gabrie80 schreef:dat is inderdaad bijzonder dat merries ongesteld wordenVrouwen kunnen zeer zeker wel ongesteld zijn tijdens hun zwangerschap, ook sommige merrie's hebben dit wel.
janjaffa schreef:Gabrie80 schreef:dat is inderdaad bijzonder dat merries ongesteld wordenVrouwen kunnen zeer zeker wel ongesteld zijn tijdens hun zwangerschap, ook sommige merrie's hebben dit wel.
vrouwen die aan de pil zijn en nog steeds "ongesteld" zijn tijdens hun zwangerschap, zijn niet ongesteld
dat heet doorbloeding
als een vrouw aan de pil is komt er geen ovulatie meer en dus ook geen ongesteld heid, maar correct me if i'm wrong
liseke schreef:Normaal word een vrouw niet ongesteld tijdens haar zwangerschap. Er is misschien wel bloedverlies. Ongesteld worden is het afstoten van de baarmoederwand en die heb je zeer zeker nodig tijdens de zwangerschap.
Over een merrie durf ik mij niet helemaal uit te spreken.
een merrie kan heel goed hengstig worden terwijl ze drachtig is. Mijn merrie was 7 mnd drachtig en zij werd spontaan hengstig toen mijn hengst thuis kwam van de kliniek. Schrok me rot .......... Dierenarts erbij gehaald haar laten opvoelen en alles was gewoon okay