Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Halstertje gelijk om en dan touwtje d'r aan (gewoon los dengelen). Evt. om de borst/kont zou je het nog kunnen doen om de richting aan te geven.
Lach me altijd helemaal dood, de eerste 2 weken vinden ze mij nooit zo lief omdat ik ze constant kom pesten maar na 2 weken kan ik er wel alles mee en dan beginnen ze me weer lief te vinden 
op het moment dat ik haar halster om wil doen wringt zij zich in allerlei bochten om dit maar niet te hoeven. De eerste keer liet zij zich gewoon vallen. Wat wel erg makkelijk was want ze bleef gewoon liggen en toen kon ik haar halster zonder problemen om doen.
begeleid haar nog tussen de merrie en mij in en vandaag dus heel rustig het halster omgedaan .... Mevrouw dacht daar dus anders over hihi en toen meegenomen terug naar stal. Het vervelende was wel dat toen zij even wat druk voelde ze maar gelijk ging liggen
Heb haar op stal getroost
ik heb helemaal niks met straffen
zeker niet met zo'n kleintje. Maak me er ook niet druk om hoor moet er eigenlijk wel om lachen
Heb haar ook een beetje uitgelachen vandaag
Kreeg wel de vraag vandaag ........... Wanneer ga je het is vast zetten??????
Ik doe dat dus nog niet met zo'n kleintje, dat leren ze met de tijd wel.