Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Barvrouwke schreef:15 meter? Das niet zoveel... Staat je TV aan de stalkant, of kan ie erheen?
Is dat wat?
Caletta schreef:Hoi,
Lees net je vraag. Wij hebben een camera, kleur die werkt via de computer, dus op mijn werk kan ik en de hele familie ook in de stal kijken, maar nadeel dat dat kan niet super dichtbij. Dus die voldoet niet helemaal...
Maar onze buren hadden vorig jaar een camera die was kleur, je kon de camera van links, naar rechts en helemaal rond draaien, dus veulen volgen. Maar dus ook via internet. Als je wilt kan ik vragen welk merk en type het is.
zou je voor mij aub na willen vragen weke dit was? en wat deze kost?Caletta schreef:Hoi,
Lees net je vraag. Wij hebben een camera, kleur die werkt via de computer, dus op mijn werk kan ik en de hele familie ook in de stal kijken, maar nadeel dat dat kan niet super dichtbij. Dus die voldoet niet helemaal...
Maar onze buren hadden vorig jaar een camera die was kleur, je kon de camera van links, naar rechts en helemaal rond draaien, dus veulen volgen. Maar dus ook via internet. Als je wilt kan ik vragen welk merk en type het is.
, dus daar heb ik niks aan helaas....Ik heb nog een camera op het oog, de 'Dome' op minicamera.nl maar daar is geen standaard geluid bij. jamejozie schreef:wij hebben onze camera bij http://www.bewakingscameras.nl vandaan
uitgebreide keuze, snelle levering, camera's met geluid,infrarood etc en verschillende zendafstanden...
Caletta schreef:Hoi,
Vorstin schreef:jamejozie schreef:wij hebben onze camera bij http://www.bewakingscameras.nl vandaan
uitgebreide keuze, snelle levering, camera's met geluid,infrarood etc en verschillende zendafstanden...
welk type en hoe is het beeld?