Met veel trots en blijheid heeft de eigenares van Queen - Kelly Cornelis de geboorte gemeld van JIQUEENTURO DI LUNA. Als meter van dit hengstje ben ik natuurlijk enorm blij met de mama en haar zoon. Het waren lange dagen, zelfs weken, maar uiteindelijk is Queen nu mama van een prachtige zoon. Ik en het team van de gestolen paarden/Belgie wensen het jonge gezinnetje alle geluk toe en hopen op een kanjer van een hengst met een voorbeeld van zijn mama Queen.
PROFICIAT, Kelly en Queen en welkom aan Jiqueenturo Di Luna
Deze namiddag heeft Kelly moeten vechten voor het leven van Queen, door de moeilijke bevalling, overdracht en hoofdje van het veulen dat niet goed lag was Queen volledig vermoeid en aan het eind van haar krachten. Iedereen hoopt dat de problemen voorbij zijn en dat mama en zoon van elkaar kunnen genieten.
Heb nog geen telefoontje gehad, zodus neem ik aan goed, gisterennamiddag zijn beide wel even op de weide geweest, maar hij blijft zo bij zijn mama hangen, een echt moederskindje. Kelly heeft zelf medicatie toegediend, volgens de DA had Kelly nog juist een kwartiertje om Queen te redden, Aangezien Kelly al lang amazone is, vele paarden bereden heeft en Queen natuurlijk haar alles is, was ze alert en dat heeft Queen gered.