Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stoere schreef:@Odessa heel veel sterkte meis!
Ik heb sinds dinsdag een nieuwe baanen weet je waar....
op de dekstal waar de hengst staat, waar Linda drachtig van is![]()
het is een dekstal, pension, en africhtings stal kwadijk wijdewormer heet het
dus ik kom ook gelijk in de goede periode! er lopen nu ook al veulens, ik krijg de kriebels als ik er naar kijk en dan te bedenken dat ik over 2 maanden ook zo een kleine donder heb lopen heerlijk gewoon!
jennyk schreef:kunnen toch ook "gewoon" stalbenen zijnEn snotneus een "gewone" verkoudheid
_Marlijn schreef:Amandake: Dat is eigenlijk echt te laat. Paarden moeten 4 weken voor de bevalling staan op de plek van de bevallen. Ik snap dat ze het niet fijn vind, maar ze kunnen toch langs komen.Als het echt niet anders kan, kan het niet. Maar ik zou toch proberen dat ze rond 1 maart bij jullie zou kunnen komen!
starlet schreef:Ik heb even een vraagje.. Hoe zit het ook alweer met het geven van een wormenkuur en het inenten van de merrie voor de bevallling. Ik dacht de wormenkuur 2 weken voor de uitgerekende datum en de inenting 4 weken, zodat het veulen ervan kan mee profiteren, of zit ik er nu naast ??? En na hoeveel weken moet het veulen worden ingeend en zijn eerste wormenkuur krijgen ?
Sjoert schreef:ulisse, waar sta je eigenlijk met je paarden?
inkepink schreef:ulisse gecondolleerd
vandaag zit folie niet helemaal lekker in dr vel, ze heeft een beetje een snotneus en voelt warm aan (temperaturen kan ik haar helaas niet alleen) daarnaast zijn haar achterbenen dik en gevoellig Iemand een idee wat dit is? of zou het te maken hebben met de dracht? Ze zit nu op 312 dagen..
maak me wel een beetje zorgen aangezien de merrie van mijn buurman vorige week het veulen verworpen heeft door hoogstwaarschijnlijk rhino....