ThePast03 schreef:Hij heeft er in ieder geval niet veel moeite mee om in de benen te komen zie ik.
Heeft hij al een naam?
Dat gaat gelukkig goed en hij drinkt ook goed.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ThePast03 schreef:Hij heeft er in ieder geval niet veel moeite mee om in de benen te komen zie ik.
Heeft hij al een naam?
Whiz schreef:Hey marije thnx voor de update!! Nogmaals gefeliciteerd. En hopen dat alles er maandag Goed uitziet!!!!
Nu wat meer rusten op een normaal ritme? Of staat de volgende al klaar?
FennekeR schreef:Whiz schreef:Hey marije thnx voor de update!! Nogmaals gefeliciteerd. En hopen dat alles er maandag Goed uitziet!!!!
Nu wat meer rusten op een normaal ritme? Of staat de volgende al klaar?
Catrin is de volgende en is 9 april uitgerekend.
MarijeR schreef:Mochten er nog mensen op blijven, Spook van Dar ziet eruit alsof ze vannacht gaat...
http://www.marestare.com/dar.htm
avandijk schreef:Vervelend he, dat de nageboorte er nog niet af is? We zijn ruim een uur later.
avandijk schreef:Mooie merrie, van freelands. Bont is mijn kleurtje wel hoor. Toch typisch hoor, dat staartschuren en duwen met de kont. Ik zou weleens willen weten of daar wetenschappelijk onderzoek naar is gedaan.
avandijk schreef:Nee, dat had ik gemist, zat naar het kleurtje te kijken. Leuk, een hengstje. Veel wit zit eraan he? Ook daar vraag ik me soms van af waarom het lijkt dat er een tijdlang achter elkaar meer merries dan wel meer hengstjes geboren worden. Krokodillen schieten me dan te binnen, daar bepaald de temp. van de eieren het geslacht. Hmm... en zo meimeren we voort, ik wil over een uurtje eigenlijk naar bed.
ThePast03 schreef:Rose haar hengstje is eindelijk gaan liggen, ik hoop dat de nageboorte er nu snel vanaf is het is al wat gezakt zie.
Misty staat te wachten op eten volgens mij en ik sta niet raar te kijken als ze vandaag gaat veulenen.
Macy veulen heeft weer lekker gedronken.
Spook van Strohbehn Quarters zou ik ook maar even in de gaten houden, die lijkt onrustiger te worden.
AvanDijk staar ze nog een uurtje en voor de mensen die net wakker worden veel kijkplezier.
Tot over een paar uurtjes.