Whiz, gefeliciteerd met je mooie veulenmeisje!!
Iris haar spenen wijzen zo te zien minder naar elkaar toe, gaat helemaal goedkomen Amandake, ooit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nou ik ben weer thuis, rustige nacht gehad, Vinga heeft nog geen zin D-tje uit te poepen. Ik verwacht dat het nog een paar dagen duurt, vanavond weer op stal slapen, kijken wat ze dan weer uitspookt.
balen dat er nog niks is... wel vorderingen? Dreeke schreef:@ Frenia: van harte gefeliciteerd met je prachtige merrieveulen![]()
nou ik ben weer thuis, rustige nacht gehad, Vinga heeft nog geen zin D-tje uit te poepen. Ik verwacht dat het nog een paar dagen duurt, vanavond weer op stal slapen, kijken wat ze dan weer uitspookt.
Mazzel-meid schreef:Dreekebalen dat er nog niks is... wel vorderingen?
maar ga dus niet wachten met buitenzetten tot de da er is, nu naar de bakker en dan huppakee de wei op 
is echt zon mooi ding 

(gek beest)
En er hing een dikke, witte druppel aan!
, natuurlijk ben je hartstikke blij met een gezond veulie, maar dat eerste moment is het toch wel effe slikken ... goh ... hij/zij heeft wel véél zwart, zeg ... héél véél zwart ... en als ie er dan helemaal uit is, en HELEMAAL zwart blijkt te zijn (na een kwartier gespeurd te hebben of er écht geen vlekje op zit, ergens ..
) vind je het toch wel even jammer. Maar dat is heeeeel snel over, als je zo'n klein springding ziet ....

Dacht ik.. "Waar blijven de vlekken!!" Als ik iets lelijk vind is het wel een bont paard met alleen vlekken op het hoofd, dan heb ik liever ene effen
Maar uiteindelijk had hij mooi zwart in zn flanken, en een zwart kontje.
(En ook zwart aan de andere helft van zn borst) 

Zal dus niet lang wachten meer zijn ! Veulen is welkom. 
wordt echt opeens een brutaal ding
"
maar het mag geen naam hebben en zeker niet bont heten
)
frenia schreef:haha keeva: je omschrijft het perféct zoals ik stond te kijken van "waar blijven die vlekken nou"
zeg dat het niet waar is he...toch geen effen
en dan idd dat hele lijf afspeuren (heb overigens 1 minivlekje gevonden hoor![]()
maar het mag geen naam hebben en zeker niet bont heten
)