Het dikke-buiken-topic 2006/2007!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KootMiraDrum

Re: Het dikke-buiken-topic 2006/2007!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:38

Zo, heb meer dan 10 pagina's bijgelezen. Ik zag de laatste uierupdatefoto's van Tinkerbell, en die kwamen ZO bekend voor! Lachen
Whiz, gefeliciteerd met je mooie veulenmeisje!!
Iris haar spenen wijzen zo te zien minder naar elkaar toe, gaat helemaal goedkomen Amandake, ooit Knipoog

Dreeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:38

@ Frenia: van harte gefeliciteerd met je prachtige merrieveulen Go jij! Go jij!

Gaaaap nou ik ben weer thuis, rustige nacht gehad, Vinga heeft nog geen zin D-tje uit te poepen. Ik verwacht dat het nog een paar dagen duurt, vanavond weer op stal slapen, kijken wat ze dan weer uitspookt.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:40

Dreeke Ach gut balen dat er nog niks is... wel vorderingen?

melanie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:40

Dreeke schreef:
@ Frenia: van harte gefeliciteerd met je prachtige merrieveulen Go jij! Go jij!

Gaaaap nou ik ben weer thuis, rustige nacht gehad, Vinga heeft nog geen zin D-tje uit te poepen. Ik verwacht dat het nog een paar dagen duurt, vanavond weer op stal slapen, kijken wat ze dan weer uitspookt.

ow jammer.... Haha!

Dreeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:41

Mazzel-meid schreef:
Dreeke Ach gut balen dat er nog niks is... wel vorderingen?

Haar uier gaat heeel langzaam, moet gewoon nog volschieten, banden lijken wel slapper, muts ook
en buik is kei hard. Ik denk dat het nog wel even duurt, hopelijk niet te lang Gaaaap

Amandake

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:45

KMD : die "ooit" was er net teveel aan Knipoog

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:45

ja hoor ze mag meteen naar buiten
baal een beetje want ik wou eerst de dierenarts hier eghad hebben maar die kan pas na 11u30 komen...
vind het ook stom om voor een gehele nageboorte en een gezond veulen een andere da te laten komen Clown maar ga dus niet wachten met buitenzetten tot de da er is, nu naar de bakker en dan huppakee de wei op Knipoog
net even bijgeslapen en wat is ze veranderd seg in die 2 uur dat ik haar niet gezien heb Bloos! is echt zon mooi ding Lovers
keeva: ik heb idd ook zitten lachen Haha! Nagelbijten / Gniffelen
desillies: idd, ze is heel welkom hoor, ook zonder vlekken, maar je verwacht je daar zo aan dat het uiteindelijk toch een teleurstelling is dat eerste moment Bloos Knipoog

ik vind die brede bles ook zo mooi Ja

Tink gaat over 9 dagen uit logies bij Mc Brynmore...*slik* heb besloten dat ik het maar in de veulenhengstigheid al probeer. Dilhara is echt al zo'n BEER van een vent, als die met Emaris moet spelen wordt ze gewoon plat gewalst Bloos!
dus hopelijk dan volgend jaar een beetje dichter op een...

Amber_VZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:46

Gefeliciteerd Frenia ! Echt een prachtig veulentje! Go jij! Go jij!

Heb net weer even bijgelezen, en zo te lezen zijn er best veel merries op ontploffen Bloos

Update van vicky:
Toen ik op de zolder lag te slapen hoorde ik dat vikcy heel veel aan het lopen was!
toen ik ging kijken stond ze echt met zo'n kop mij aan te kijken Nors opkijken (gek beest)
Maar haar uiers zijn dikker! Haha! En er hing een dikke, witte druppel aan!
pff.. zou je maar net zien dat ze s'nacht gaat bevallen, en ik morgen naar school moet! Koe

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:50

Ik weet precies wat je bedoelt Frenia Haha! , natuurlijk ben je hartstikke blij met een gezond veulie, maar dat eerste moment is het toch wel effe slikken ... goh ... hij/zij heeft wel véél zwart, zeg ... héél véél zwart ... en als ie er dan helemaal uit is, en HELEMAAL zwart blijkt te zijn (na een kwartier gespeurd te hebben of er écht geen vlekje op zit, ergens .. Knipoog ) vind je het toch wel even jammer. Maar dat is heeeeel snel over, als je zo'n klein springding ziet .... Lovers Lovers Lovers

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:51

Frenia Gefeliciteerd!!!!!!!!!

Mensen heb wat foto's van mijn dame in een topic gezet.. Droog is het een heel ander kleurtje... Haha!

viewtopic.php?f=175&t=756937

Edit: en wederom nog bedankt voor alle felicitaties. Haha! Kusje Kusje
Laatst bijgewerkt door Whiz op 15-04-07 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:52

Frenia: Gefeliciteerd met de geboorte, prachtige fotos!

Hier nog even een update van onze merries. Soleda moet nog 1,5 week en ze is het behoorlijk zat, heb nu ook wel met haar te doen hoor...
Afbeelding
Afbeelding

Savannah moet nog ruim 2 maanden en heeft nog bijna nergens last van. Ben bang dat zij binnenkort ook wel explosief zal gaan groeien, maar ze is een maiden dus dat kan alle kanten op...
Afbeelding

keresa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:53

Frenia gefeliciteerd met je merrie veulen

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:55

Jaaaa Tinky heeft een merrie!! Gefeliciteerd! Go jij! Go jij! Haha!
Ik ga gauw naar je topic!

Ik weet ook precies wat je bedoelt met die vlekken. Ik had me afgelopen jaar ingesteld op een bont veulen met heel veel zwart *Bij Missy* En toen Maddox geboren werd was er wat zwart op het hoofd.. Op de borst niks.. En de rug kwam verder en geen vlekken.. "NEE" Bloos! Dacht ik.. "Waar blijven de vlekken!!" Als ik iets lelijk vind is het wel een bont paard met alleen vlekken op het hoofd, dan heb ik liever ene effen Clown Maar uiteindelijk had hij mooi zwart in zn flanken, en een zwart kontje. Ja (En ook zwart aan de andere helft van zn borst)
Zoals bij deze foto alleen dan was hij er nog wat verder uit: Nagelbijten / Gniffelen
http://www.mijnalbum.nl/Album=LLAXZNEJ
Maar uiteindelijk viel het mee Knipoog
http://www.mijnalbum.nl/Album=LLAXZNEJ

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 09:59

* Meldt zich hier ook weer eens. Bloos

Iedereen die in tussentijd veulens gehad heeft; GEFELICITEERD !

Hier zijn de volgenden over 12 en 13 dagen uitgerekend. Één daarvan, die over 12 dagen is uitgerekend, is duidelijk al wat geïrriteerd en wil ook telkens graag naar binnen. Uier komt ook al wat voller. Haha! Zal dus niet lang wachten meer zijn ! Veulen is welkom. Go jij! Go jij!

Verder zijn Ninthe en Vanilla twee grote donderstenen, foto's staan wel ik KITP. Ja

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 10:01

frenia gefeliciteerd!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 10:02

Update Shak; helemaal vergeten Clown
Gisteren vierde m'n oom zijn verjaardag dus kon Shak mooi in de gaten houden.
Helaas geen vorderingen, ze is al dagen onrustig, constant op en neer lopen, met staart slaan en naar buik trappen. Rollen en weer opstaan, en weer rollen..
Uier is weer groter, en spenen lopen vol.Alleen geen hars/kegels en die buik he, is echt maar héél bescheiden.. wel lijkt ze vanaf de voorkant opeens meer opzij te dragen ipv naar beneden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
uier groeit wel goed..

en ik vroeg toch eergisteren hoe jullie dat met een bang veulen deden? Haha!
Gisteren riep ik Darlah & Kenyi, en meneer was er al eerste. En het liefst springt ie boven op je als je op je hurken zit Clown wordt echt opeens een brutaal ding *LOL*

Dreeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 10:05

Shak heeft net als Vinga een mooi rond buikje, dus het wordt vast een merrieveulen *LOL*

savath

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 10:11

@ Mazzel-meid : we zijn het hier gewoon van lang te wachten,maar met katyenca veulende steeds pas na 11 maan den 20 dagen,laika de moeder van tjessy had het op 1 dag na een jaar volgehouden met de dracht.
En paulientje is haar eerste veulen dus weet ik nog niets,maar ze doet er dus echt lang over.
Dan hebben we voor 24 juni tjessy nog die moet veulenen,maar die staat nu al op ontploffen.

Elke dag wordt ik stillaan wat futlozer van het nachtelijk opstaan,maar wanneer dan de ukkepuk geboren is dan ben je plots niet zo moe meer.

Ik gok al van de derde maand van de dracht op een vos hengstveulen (het geen ik echt niet wil)
raar he' maar heb het steeds zo aangevoeld en nu de waarheid dichter komt laat mevrouw het nog wat langer duren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 10:24

Frenia gefeliciteerd Go jij! Go jij!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 10:24

Zo ik moest weer meer dan 10 pagina's bij lezen maar ik ben geloof ik wel op de hoogte nu Haha!
Bar, Janneke, Tien, Avelienvd en Frenia (hopelijk niemand overgeslagen) allemaal gefeleciteerd met jullie veulens!

Hier niet zoveel nieuws, de uier wordt wel elke dag een beetje groter en krimpt niet meer volledig weg ondanks ze weer 24-7 buiten loopt. Ze zit nu op dag 312

TJolieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 10:26

Ook weer bijgelezen..

Whiz en Frenia: gefeliciteerd met jullie mooie merrie-veulens!
Ik ben heel benieuwd wanneer de hengstjes komen..

Gisteren het geboorte-alarm op kunnen halen, Jolie heeft er helemaal geen last van gelukkig.
Afgelopen nacht om 3 uur een keer alarm, meteen naar de wei geraced (4 km van huis af), ze stond er beetje vreemd bij had inderdaad gelegen, stond naar haar buik te happen. Daarna heeft ze een paar rondjes gelopen en toen ging ze weer rustig staan grazen. Ben maar weer naar huis gegaan, vanmorgen was er niks meer aan de hand.

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 10:28

bedankt voor de felicitaties!!!

haha keeva: je omschrijft het perféct zoals ik stond te kijken van "waar blijven die vlekken nou Verward"
zeg dat het niet waar is he...toch geen effen Bloos!
en dan idd dat hele lijf afspeuren (heb overigens 1 minivlekje gevonden hoor Haha! Ja maar het mag geen naam hebben en zeker niet bont heten Clown )

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 10:28

@ Frenia gefeliciteerd Lachen

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 10:36

Mooi veulen frenia, en juist dat compleet zwart op de voeten na is mooi.
Eens wat anders Knipoog

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 10:40

frenia schreef:
haha keeva: je omschrijft het perféct zoals ik stond te kijken van "waar blijven die vlekken nou Verward"
zeg dat het niet waar is he...toch geen effen Bloos!
en dan idd dat hele lijf afspeuren (heb overigens 1 minivlekje gevonden hoor Haha! Ja maar het mag geen naam hebben en zeker niet bont heten Clown )

Haha! Haha! Haha!