Gefeliciteerd Marije! Echt leuk zo die twee verschillende voorbeentjes!
Inowa wat is aagje al dik zeg! Weet je zeker dat ze pas in juni moet bevallen
Cemlys wat een lekker clubje zo op het land! En wat ziet dat land er goed uit! Jaloers! zag bij Balou ook al zo'n lekker groen land voorbij komen! Heerlijk! Ging het trouwens goed Balou zo met het veulen in de kudde? Hoe heb je dat gedaan? In een keer erbij of eerst apart? Vind het nog steeds spannend hoor hoe ik dat nou moet doen met het veulen in de kudde.
Larissajulia welkom! Wat een knappe merrie! Heb je een foto van de hengst?
Jolandje leuk he om het veulen te voelen! Knappe dames heb je!
wat een leuke naar Cyrina! pas goed bij hem! hij is leuk!
Fairy is inmiddels omgetoverd tot aangespoelde walvis die komt amper meer overeind na het rollen en ze blijft zowat stilliggen als ze naar de andere kant gaat rollen
Ik ben nog lang niet uit over de merrienaam. Voor een hengstje heb ik al iets maar voor een merrie helemaal niet. Als iemand nog een leuke tip heeft voor een engelse naam met 'LDC Casper's' voor.
Larissajulia
Geplaatst: 08-03-15 14:17
Knap paardje Sultan15! Die uier is ook al aardig dik!
Leuke naam inderdaad! Knap veulen ook!
Nog gefeliciteerd Marije! Mooie aftekeningen zeg!
Ja, ik heb wel een foto van de hengst Larissa haar moeder is Luana (vos) , en haar vader Rhodin Hedde (lichtbruin). Haar opa is Morgenland's Fabian (vos). In mijn onderschrift staat een topic over haar dracht.
Zo wat een heeeeeeeerlijk weer man! Peru lekker gewassen en in de buitenbak gereden.. Danny in de paddock gezet. Was erg onrustig... Hoofdschuddend, hinneken en maar rondjes lopen... Ben benieuwd. Straks weer kijken
Ik zie het Fairy ook wel eens doen 's nachts, dan is het veulen bij haar meestal heel actief, zal wel zeer doen. Bij Blackflag is de bevalling ook al aan het naderen toch? spannend!
Ja klopt! Volle uier en slappe banden... Kan een deze dagen gebeuren. Haha.. Ja dat hoofdschuddend kan misschien ook wel door de vliegjes komen. Die waren er al wel!
skaay
Geplaatst: 08-03-15 16:50
Grey was gisteren uitgerekend, is nu 343 dagen.
Cemlys
Geplaatst: 08-03-15 16:57
Sultan: het land ziet er idd goed uit en het kleinere stuk staat mooi dik in gras. Er moet wel nog bemest worden. Ik heb er ook niets op lopen als het nat is.
Dit is mijn tweede zelfgefokte veulen. Wordt straks 2 jaar. Als er weer zoiets uit mijn merrie komt rollen dan teken ik ervoor. Heerlijk kopie heeft ze
Veel dikke buiken weer! Leuk! Ik heb ook foto's gemaakt mooi weer voor zal ze straks even plaatsen
linda2008
Geplaatst: 08-03-15 17:10
Wauw wat een leuke foto's!!!
En leuke naam cyrina! Stoer!!
Grey is ook een knappe merrie zeg! Ik hou van grullo!!
Mijn merrie zit op dag 297 vanaf laatste dek (307 vanaf eerste dek) uier is nog niet bijzonder, niet helemaal leeg meer maar al een paar dagen hetzelfde.
lisch
Geplaatst: 08-03-15 17:14
heeeerlijk weer dus mag waika lekker zonder jas buiten heerlijke vrolijke merrie
en al lekker bol! ze is nu 7,5 maand dragend.. schrijntje met de meesten hier
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 08-03-15 17:18
Gefeliciteerd met alle mooie prachtige veulens, ik ben de komende tijd even afwezig hier in het topic door slecht nieuws : [ITP] Even when we lose we're winning mijn lieve vent en op knappen staande merries, wat al mijn energie wegslurpt op dit moment.
Ik wens iedereen een prachtige tijd toe, en al het geluk van de wereld samen met de beebs !
lisch
Geplaatst: 08-03-15 17:26
en Soie
eerst even heerlijk een buitenrit gemaakt met een vriendin! daarna ook lekker zonder jas buiten!
Future was maar onrustig vandaag. Na het rijden heb ik ze allemaal buiten gezet. Future heeft veel gerold en lag op een gegeven moment heel lang kreunend in het zand. Ben maar even bij haar gaan zitten knuffelen terwijl ze lag. Daarna met mijn dochters naar de Ijsboerderij geweest. Bij terugkomst stond ze wel recht maar overal sporen van het schrapen en toen ik aankwam stond ze met de achterbenen naar achteren en de staart opzij. Ik dacht plassen maar er ligt geen urine. Voorweeën?
Urielle
Geplaatst: 08-03-15 17:58
skaay schreef:
Grey was gisteren uitgerekend, is nu 343 dagen.
[ [url=m/ULMZl6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9wnewb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7IBBeW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is nog weinig aan te zien geloof ik hè? Wat denk je zelf?