[HK]Het Dikke Buiken Topic 2013

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:45

marjolein88 schreef:
Wat voor app hebben jullie op de iPad of mobiel, om de camera te kunnen bekijken?

Ik heb camviewer, maar krijg het helaas niet voor elkaar om vanaf telefoon in te loggen op de camera.
Mijn router instellingen schijnen niet goed te staan.

marjolein88

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:46

heb je dan ook geluid? en kan je ook opnemen?

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:50

Whis heeft na de bevalling gewoon gemest.
Wat me wel op viel vanaf maandag ofzo dat iets minder hooi at en dat werd minder.
Krachtvoer at ze wel gewoon, geen verhoging etc.

Gisterochtend heeft ze dat ook gedaan, gister eind de middag niet.
Ze staan elke dag op de wei zo ie zo voor een paar uurtjes.
Gister en vandaag langer.

Whisper krijgt nu slobber met olie, hooi heeft ze tot beschikking.
Ze heeft net wel wat slobber met der krachtvoer erdoor geweekt, weinig maar in ieder geval iets.

Da heeft gezegd dat het ook nog wel even kan duren voordat er weer mest af komt.

Wil iedereen ook bedanken voor de lieve woorden dat doet ons goed

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:51

Geluid geloof ik niet.
En opnemen zou wel moeten kunnen. Maar de ActiveX wordt continu geblokkeerd op m'n computer, en dan kan ik dus niet opnemen/ inzoomen etc
Dus hij draait nu op mozilla firefox

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:55

Had ik ook met mijn cam die draait nu goed op chrome maar kan niet opnemen

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:57

Rot hoor, Pony vreet zich gelukkig rond, gisteravond bijna een hele baal hooi op(de laatste weken slechts drie-vier plakken per dag). Voer vrat ze nog steeds enorm. Alleen sinds de bevalling neemt ze nog niet echt de tijd om te drinken.
Hoop dat ze snel weer op de been is!

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 19:24

Jeetje Polleman wat een eng idee zeg!
Hopelijk zijn de wonden niet al te ernstig

Ik heb de eerste tietfoto's in het goktopic!

polleman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 19:44

Liindy klopt het is heel eng.
Er had zoveel kunnen gebeuren. .. het voelt verschrikkelijk.
Het zag er allemaal oppervlakkig uit.
Maar toch je bent er nog niet ze heeft die wondjes door de waterbak
Ik ga vanavond nog keer zalf er op doen en kijken of het niet te dik geworden is.
En ik hoop gewoon echt dat het alleen geschaaft is en dat het niet van binnen beschadigd is.

cafeconleche

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:01

olijf schreef:
Incredible
Illusion
Illinoise
Indiana
I-pad
Independent
Idorian
I'ts a boy/girl :')
Ike
Inferno
nog meer??

En dikke proficiat van de fokker van je merrie Emorka. Om de zobekende lijn voor te zetten zou je kunnen denken aan de naam Imorkus, je leest dan meteen dat het een nakomeling uit de Morka stam
is. Geniet van je prachtig zwart veulentje.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:06

uit welke lijn komt emorka dan? Mijn vriend rijdt ook een paard uit de morka stam.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:37

Even een berichtje van mijn kant... Eigenlijk altijd enorm druk met m'n bedrijfje en de pony's, maar sinds gisteren staat mijn leven stil, ik heb mijn lieve kleine Nevaeh moeten laten gaan na een fatale beenbreuk. God wat mis ik haar, samen met Heaven is ze mijn alles, ik ben zo wijs met haar. 11 maanden heb ik van haar mogen genieten, elke dag was een feest, ze is echt een lichtpuntje van mijn dag... En nu moet ik verder zonder haar, dit doet zoveel pijn, zo heb ik me niet eerder gevoeld. Heaven had vandaag wel door dat het echt niet goed is, net als mij weinig eetlust en uitvoerig ruiken aan de borstel waarmee ik Nevaeh en haar altijd poets. Zij is mentaal al aan het voorbereiden op het komende veulen en ik hoop ook straks veel kracht te kunnen putten uit de kleine, die vernoemd zal worden!

Nevaeh is vandaag gecremeerd en volgende week haal ik haar naar huis, voor altijd bij mij, we horen samen te zijn!

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:40

nog steeds geen veulen bij aafke,uier knalhard en melk spuit eruit

cafeconleche

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:44

Woogy schreef:
Rot hoor, Pony vreet zich gelukkig rond, gisteravond bijna een hele baal hooi op(de laatste weken slechts drie-vier plakken per dag). Voer vrat ze nog steeds enorm. Alleen sinds de bevalling neemt ze nog niet echt de tijd om te drinken.
Hoop dat ze snel weer op de been is!
\

Emorka : Don Schufro x Jazz x Zuidhorn x Vindicator.
Moeder van Emorka is de Elite Preferente Prestatie hengstenmoeder Rita Morka ( Jazz x Zuidhorn Vindicator ).

enjoy86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:51

Muzefee schreef:
Even een berichtje van mijn kant... Eigenlijk altijd enorm druk met m'n bedrijfje en de pony's, maar sinds gisteren staat mijn leven stil, ik heb mijn lieve kleine Nevaeh moeten laten gaan na een fatale beenbreuk. God wat mis ik haar, samen met Heaven is ze mijn alles, ik ben zo wijs met haar. 11 maanden heb ik van haar mogen genieten, elke dag was een feest, ze is echt een lichtpuntje van mijn dag... En nu moet ik verder zonder haar, dit doet zoveel pijn, zo heb ik me niet eerder gevoeld. Heaven had vandaag wel door dat het echt niet goed is, net als mij weinig eetlust en uitvoerig ruiken aan de borstel waarmee ik Nevaeh en haar altijd poets. Zij is mentaal al aan het voorbereiden op het komende veulen en ik hoop ook straks veel kracht te kunnen putten uit de kleine, die vernoemd zal worden!

Nevaeh is vandaag gecremeerd en volgende week haal ik haar naar huis, voor altijd bij mij, we horen samen te zijn!

Sterkte muzenfee, wat verschrikkelijk! :(:)

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:52

Muzefee schreef:

he bah jody, nogmaals sterkte, dit is niks, ik hoop dat je een beetje troost uit de opvolger kan halen en hij/zij je net zo blij kan maken als nevaeh kon... zoals ik gister al zei als zoiets gebeurd dan gaat de wereld onder je vandaan. Eerst even rustig een plekje geven dit.

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:54

heftig muzefee, sterkte

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:54

Bedankt... Heb Nevaeh gevraagd of ze wil waken over haar broertje of zusje, ze zal vast en zeker goed op hem of haar passen.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:07

gedver wat lijkt me dat heftig...wens je heel erg veel sterkte met het verlies en opkomende veulentje

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:16

Muzefee heel veel sterkte meid, wat een zwarte dag voor jullie zeg.

Liekelianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:20

Muzefee heel heftig.. Veel sterkte met het verwerken! Hoop dat je t straks een plekje kan geven en dat je wat steun haalt uit de opvolger van je meisje!

Polleman wat sneu voor bonita.. Hopen dat t oppervlakkige schade is en blijft.

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:20

@Charisma, gefeliciteerd met het merrieveulen!!

@inowa, spannend, succes!

@polleman, wat schrikken zeg! Beterschap voor Bonita, arme merrie :(:)

@Olijf, lieve foto! De merrie ziet er moe uit.

@Patrick, hopelijk zet de darmwerking nu goed door na de slobber.

@Tooske, gefeliciteerd met de mijlpaal, we lopen samen gelijk op :D

@Muzefee, vreselijk..veel sterkte :(:)

Sjees wat een vieze wind vandaag, ik heb Deluxe nog onder de winterdeken staan :+ wordt kort dag zo..
Morgen een dagje uit naar Equitana :D al een paar jaar niet meer geweest, eens kijken wat ze hebben daar.

gblover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:25

CAS_3 schreef:
olijf schreef:
Incredible
Illusion
Illinoise
Indiana
I-pad
Independent
Idorian
I'ts a boy/girl :')
Ike
Inferno
nog meer??

Ipswich, Indigo, I took my time :D

Ja dat laatste kan wel eens gaan passen :D .
I wanna be
Iguasu
Islay ( maar spreek je eigenlijk uit als Ayla)

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:33

Muzefee heeel veel sterkte!

VDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:37

@ polleman: echt schrikken! Veel beterschap voor Bonita, wat is ze toch een pechvogel :(:)

@muzefee: heel veel sterkte :( het was een prachtig veulen. Weet hoe het voelt om zo iets dierbaar te verliezen..

Net terug van avondronde bij de paarden. Mijn merrie die voor morgen uitgerekend is heeft niet al haar brokken opgegeten wat ze normaal wel doet en stond met haar staart wat de lucht in en is ook wat gezwollen vanachter. Wel zag ik dat de uier precies wat minder vol zijn want ze zagen er gerimpeld uit..
Andere merrie die voor 9 maart voorzien was maakt nog geen aanstalten om haar veulen prijs te geven.. Nog in spanning afwachten :)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:41

spannend! Wie weet gaat ze het toch wel doen, zeker die vreet varkens die ineens voer laten staan verraden zich ;)