Akira ook niet, wat worden ze snel volwassen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lindalieneke schreef:@ zitake; is alle veulenhaar er al uit??? Die van mij is van 7 mei, die heeft net d'r hoofd en onderkant hals veulenhaarloos!
Ik heb dan ook een strijd geleverd voor de keuring, niet zozeer om het haar, maar om het feit dat ze met een week of 4 geschoren is, omdat ze echt last van haar vachtje had, daar mocht niks meer van zichtbaar zijn. dus lees: wormenkuren, vitaminekuren, pavosuplementen, collega's ingezet om veulenhaar te plukken, roskammen,... en het resultaat mocht er zijn haha. scheren heeft volgens mij ook wel erg meegeholpen hoor.
ja maar van het geschoren uitzicht werd je ook niet gelukkig,
maar het hielp wel, was gewoon noodzakelijk. lindalieneke schreef:je hebt vals gespeeld!![]()
geschoren dus.
![]()
Vond al bijzonder dat ze zoooo schimmel was en onder veulenhaar komt vaak superstrak velletje vandaan, ze is iets pluizig.
Wel een mooie dame!
Zelfs met CM niet schoon te krijgen? Gelukkig heeft mijn witte een makkelijke vacht, die is goed schoon te krijgen, vuil trekt niet echt de vacht in zodat je gele plekken krijgt.