2006 wordt steeds leuker
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
2006 wordt steeds leuker
Neonlight schreef:Welkom hier, en wat een leuk veulen! Wat voor iets is het? Mooi hoor, zo zwart met een afstekende witte kol!

CarpeDiem schreef:Kady: ik dacht al.. waar ken ik die pony toch van
Ze ziet er goed uit!! Volgende keer wel ff het kaartje van je halster afknippen!

CarpeDiem schreef:nog steeds niets he...
Waar heb jij je pony staan?? ik herken het daar niet..

) Hopelijk is ze niet volgens het boekje en gaat ze lekker toch een merrie krijgen
!!! Hou vol, het gaat het waard zijn, echt waar!
!
. Hopelijk gaat ze nu ook weer liggen 's nachts. Dat doet ze nl. niet op vlas. Ze eet minder hooi (geen plek meer?) maar haar muesli gaat er vlot in. De slobber-emmer wordt ook vol enthousiasme binnen gehaald. Hij gaat lekker, dus! 
, of ze ook zo dik werd enzo
(omdat ze al zo flink is en ik bang ben dat ze miss wat over t hoofd hebben gezien) ze werd wel dik en de eerste keren was ze mooi op tijd en daarna twee tot drie weken te vroeg
, ook vertelde ze dat ze al eens eerder een drachtigheid niet op de scan hadden gezien
, dus misschien straks toch nog aan de DNA
toch fijn zo n verassingsgeval 

De mama heeft het boek van macy dus niet gevonden in haar stal
Ik ben benieuwd naar de foto's! *waarschijnlijk staan die er inmiddels al wel, maar die zie ik straks dan wel
* Jaahhh.. daar staan de foto's
Wat een schatje is het zeg! Ik snap goed dat je verliefd bent geworden op zijn hoofdje
Wat een groot veulen is het zeg 
Ik vind het toch wel knap van haar hoor! Ze is het helemaal niet gewend, maar doet het wel zo maar even alsof er niets aan de hand is 
Mooie buik
*hoop dat je het niet erg vind dat ik niet heel haar naam op ga schrijven
*
Maar ga je serieus ieder uur opstaan!? zonder hulp van iemand anders
Dat is toch niet te doen?! Als je ook nog moet werken! Is er niemand die met je omstebeurt wil waken. Dat je om de twee uur kan ofzo. Als je ieder uur opstaat, kan je nooit in een goede slaap komen. Dat is echt niet gezond!
Faye had vorig jaar ook zoiets mooi roze 
Wat ik me nou eigenlijk altijd afvraag
Hoe noem jij tinkerbell eigenlijk? Altijd bij haar hele naam?! Dat is zo lang!
Gefeliciteerd! Wat een moeilijke naam heb jij 

Nimber schreef:libel heeft de combi van dikke tieten, mega buik,. druk kegelen en zelfs al opgedroogde melkstralen aan d'r achterbenen. alleen het veulen ontbreekt nog steeds![]()
ik lekker lopen kloppen op die buik, maar veulentje was niet thuis hoor
. Geen boe of bah, en ik was toch wel heel beleefd, netjes kloppen op de deur en nog gevraagd of er iemand thuis was. Maar geen enkele reactie. Volgens mij was het veulentje aan het diepzee (nou ja diep
) duiken want ik hoorde wel een hoop geborrel en geblub.

Mac schreef:
@Kady: wat een mooi labeltje heeft jouw dikke dame aan haar halster
)