Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsewisper schreef:Ik vond spin spannend vanmiddag maar hij doet het niet
FennekeR schreef:De refreshing cam wel hoor.
*edit* die staat stil
crazy_funky schreef:ik zal het zo goed mogelijk proberen te vertalen
ze heeft spin naar buiten gedaan, om te kijken hoe ze daar op zou reageren of haar gedrag dan zou verbeteren, omdat ze dus nogal "raar" deed voor haar doen.
ze heeft het met haar dierenarts overlegd en die zei dat als ze gewoon poept piest en eet en drinkt, dan houd ze dit geen 2 weken vol..
ze lijkt gelukkiger vandaag nu ze buiten is dan gister in de stal.
en ze heeft nog niet gefleemt.
het veulen lijkt gezakt of gaat iig richting geboortekanaal, en haar flanker zijn erg ingezakt.
misschien probeerde ze het veulen in positie te leggen.
ze heeft nog nooit meegemaakt dat een merrie zo raar deed als spin deed en niet geveulend heeft...
ze laat haar iig buiten tot het donker, of ze moet zelf naar binnen gaan in het schuurtje in de wei, dan doet ze de cam daar aan, anders doet ze haar vanavond (bij hun dan *tijdsverschil*) naar binnnen met de cam aan.
bid voor een veilige en gezonde bevalling.
zo, nou moet ie als het goed is heel duidelijk vertaald zijn
paars schreef::o oeps....dat gebeurt me nou tich al de hele dag. Ik zoek iets, kijk waarhet hoort te liggen....begin te roepen: wáár ligt het??? Kijk ik er dus straal overheen...nog 2 weken, heb ik even vrij![]()
Bedankt Crazy_Funky!
Faniek schreef:
Ik leg het nog 1 keer uit
- Ga naar pagina 1
- Klik CTRL+F
- Toetsen de naam van de merrie/een gedeelte van de naam van de merrie in
- Klik op enter
- En voila daar hebt u haar.
crazy_funky schreef:@krissie1985: als je 8 of 11 berichtjes naar bovengaat vanaf jou berichtje(tip: is een berichtje van mij) dan lees je in het engels of in het nederlands waarom de cam uitstaat!