Héhé, Vulina! Gefeliciteerd met het prachtige meisje!
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar over mijn nieuwe aanwinst; het is een Totilas x Johnson. Heel wijs en sprekend paard. Zin om ermee aan de slag te gaan!
@Nieky, we zijn al anderhalve week in Drenthe, en zijn er tot de 26ste, dus ik hoop dat ze het voor die tijd doet.
Hier zijn de uiers voor het eerst wat leeg gelopen, misschien door het buiten lopen overdag. ze is wel erg onrustig vanavond, maar ik verwacht nu niks.
Vulina, van harte gefeliciteerd. Hopelijk heeft ze na zo een lange draagtijd gebakken waar je op hoopte! Ben wel benieuwd of dit veulen nu anders is als de andere veulens die je merrie heeft gebakken. Oogt deze bv kleiner of groter?
kiki1976
Geplaatst: 15-04-23 23:19
Vulina gefeliciteerd eindelijk!
Sorry verder even ego Bo d'r uier vanmorgen Was gisteravond al enorm terug gelopen.
Vandaag voor het eerst weer op de weide (voor anderhalf uur) uier weer helemaal leeg
Het is echt een compleet ander veulen dan de Nashville Star, dat is echt een bonk van een veulen. Deze lijkt luxer en wat hoogbeniger, wat minder gevuld ook. Merrie had biest, met een brix van 29, dus dat is top. 2 x een half flesje gegeven en nu heeft ze het uier gevonden. Nageboorte is er af, die merrie is echt goud waard
Gefeliciteerd vulina mooi meisje is er uit gekomen!
AM_Horses
Geplaatst: 16-04-23 01:52
Vulina nogmaals gefeliciteerd fijn dat het zo goed gaat
Knolselder spannend, wordt al serieus
Kiki. Zo ben je bang als ze uier maakt, zo hoop je op meer... Ze ziet er top uit. Heerlijk dat ze op de wei konden. Gras is niet heel erg gegroeid? Hier lijkt het gras eindelijk de grond uit te schieten.
Nobel01. Hopelijk laat ze niet lang meer op zich wachten.
Kabayo. Hopelijk houd ze dit zo nog een paar dagen vol. Toch bizar dat ze al zo lage ph heeft.
Cp. Dat begint er toch ook wel op te lijken
Kathleen. Dat is een heel aantal. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
Fotsy. Dat kan niet lang meer duren
Nayla. Wat heerlijk zo samen
Nieky. Heel wat merries die behoorlijke uiers hebben en dicht op elkaar zitten. Dat worden straks weer een aantal slapeloze nachten. Blossom is super schattig
Liezella heeft het zwaar. Wilde heel graag knuffelen en steun. Uier is nog niet vol. Ik zag nu wel glinstertjes in de spenen. Deze avond /nacht al 3x gelegen, terwijl ze al paar dagen amper ligt. Ik houd haar goed in de gaten, met een maiden weet je het maar nooit..
Vanmiddag een fotoshoot gehad met de veulentjes. Ik heb al een voorproefje gehad