Ik ben ook wel benieuwd naar de kleur applester. Is het een Pre?
Gefeliciteerd met je veulen AM! Daar ben je mooi net optijd bij geweest dan!
Er zijn ook al veel merries bijna aan de datum zie ik.. Ik moet nog even geduld hebben
Ushi loopt nu tegen de 300 dagen aan. Vanaf 16 mei is ze veilig dus we gaan het meemaken.
Voor de mensen die het niet weten.. ushi haar tong hangt vrijwel bijna altijd uit haar mond gezien ze geen snijtanden meer heeft door EOTRH. Deze hebben we een ruime 1.5 jaar geleden laten verwijderen. Maar we kunnen en doen gewoon weer alles
keat
Geplaatst: 23-03-19 14:44
Ik meld me ook hier! Ik heb twee merries die drachtig zijn. De ene is mijn merrie Primera, Witmar Alazan x Bazuin x Rex die drachtig is van Il Divo, Winningmood x Oscar x Saros. De ander is Zamara, Koss x Zep x Uriant die drachtig is van Imposant, Danser x Elegant.
Zamara is 12 juni uitgerekend. Primera zit nu op 327 dagen. Ze heeft eerder 3 veulens gehad en de laatste twee waren achter elkaar twee jaar geleden. Bij beiden kegelde ze al weken van te voren, maar nu nog helemaal niets! Ze doet alles heel anders dan bij de laatste twee... Bij de laatste beviel ze op 327 dagen en die ervoor op 332 dagen. Haar eerste veulen had ze ook op zo'n 333 dagen. Ik ben al dagen aan het waken en de camera en geboortemelder zijn geïnstalleerd. Ik lig dus hele nachten wakker en mevrouw ligt haast de hele nacht plat te ronken, ongekend gewoon. Omdat alles nu anders is, hou ik dus toch maar de wacht en we gaan het wel zien. Foto's van de merries staan in mijn profiel en hier een drachtigheidsfoto van Primera op dit moment.
Hier bij de merrie die nu verst over tijd is ook wat onrust. Veel lopen vooral. Hopen dat het doorzet. Uier zou wat meer mogen maar dit is een verrassingsei wat dat betreft dus wij zijn alert