Bolleke lijkt het verst zo

Star heeft ook al een lekker bol buikje

Hoe loopt die vlek aan de andere kant?
Leuke mijlpalen, Pretty, dag 200 en 240

Baida heeft inderdaad een heel bescheiden buikje!
Leuk koppie heeft je nieuwe aanwinst, Aniek!
Oooooooooooooooowwwwwwwww..... Kijk die knappe date van Maquavinci nou met zijn prachtige, lichte manen

kiki1976 schreef:

Inowa, jouw afteller zit al onder de 100! Dan lijkt het ineens nog maar heel kort!
Dat is écht niet dezelfde pony, Aniek! Kijk maar naar die voetjes! :p
MarijeR schreef:Zijn er al mensen die gependeld hebben?
Ik heb vanmorgen een poging gewaagd met de merries en volgens het pendelen worden het veeeel hengstveulens...
Ik heb het gedaan en volgens de pendel wordt het overduidelijk een merrie (alhoewel ik een SB hengstje denk)
Snazzy kan gewoon binnen een maand al bevallen! Dan barst het veulenseizoen officieel los!!
Rianne, wat is de reden dat je meer uitkeek naar Liz dr veulentje?
Venthe morgen eindelijk op de helft!!

Cool filmpje, Inowa!
Valkenburg was echt leuk! Alleen ik was gebroken toen we thuiskwamen. 24km gewandeld in 2 dagen tijd, vindt mijn lijf niet zo tof..
Maar we hebben twee Kerstmarkten in de grotten afgestruind, zijn naar Designer Outlet Roermond geweest, door Valkenburg heen gewandeld ('s avonds langs alle verlichte terrasjes, supergezellig!) en naar Maastricht geweest.
Dais zit morgen op 200 dagen!

Fi is niet helemaal lekker. Gisteren zagen we dat haar achterbenen vies waren. Het leek van diarree te komen, maar ik zag alleen normale mesthopen in de stal. Ze was wel winderig en verliest dan ook wat vocht. Vandaag met de thermometer terug en ze had 38,3 en 38,4. Ik had Dais ook getemperatuurd om te vergelijken en zij had 37,9 en 38,3. Dus Fi dr temperatuur is niet schokkend en ze is gewoon haar blije, gekke zelf, maar ik kan er slecht tegen.
Vandaag lag er in haar stal ook gewone mest, maar ze was nog steeds winderig en vies van achteren...
Gisteren hebben mijn verzorgster en ik kerstpoooowny-foto's gemaakt. Als ik de foto's straks heb, zal ik er een paar plaatsen

Voorproefje