Gefeliciteerd Marije. Hopelijk alles goed met mama en kind? Het waken zit er op voor jou nu toch? Lekker genieten dus van t mooie spul en het lekkere lente weer
Wat een gaaf veulen Marije, gefeliciteerd! De foto's waarop de merrie naar d'r veulen kijkt vind ik erg leuk, ze doet haar neus echt zover mogelijk in de richting van het veulen
Heerlijk weer hier. Denk zet de jonkie buiten, behalve rondje galop lekker rustig. Denk oh merries kunnen er wel bij die zullen wel rustig zijn. Heeft die ene bolle die hele groep zitten opfokken, niet normaal. Alles constant uit mekaar drijven, staart erop, oren naar voor. Lang niet goed dat dier haha. Paard fotootjes gemaakt
Cemlys
Geplaatst: 08-03-15 11:57
Grootste deel van mn clubje. De heren staan er niet bij
Marije gefeliciteerd heb het helaas gemist maar wat een mooie veulen.
Succes voor de wakers
stal_HD
Geplaatst: 08-03-15 12:17
Marije van harte gefeliciteerd. Amy is eindelijk verlost van haar dikke buik... En wederom een mooie afsluiter. Wat heeft je hengstveulen geluk met zo'n eigen harem hihihi.
Hey kan ik mij ook nog melden? Mijn Welsh merrie krijgt in mei een veulen. Mijn pony heer Larissa, en wordt in mei 5 jaar oud. Ze heeft al een eerder veulen gehad. Dit jaar is ze gedekt door NWR welsh King William. Ze begint nu wel echt dik te worden. Ik rijd nu nog wel met haar, maar doe rustig aan. Ik heb hier wel een paar foto's
En nog eentje van hoe bol haar buikje nu is, dit is de meest recente foto
we krijgen deze week de camera binnen dus kunnen jullie ook mee kijken
jolandje
Geplaatst: 08-03-15 13:03
vanmorgen maar eens weer uierfoto's gemaakt, ik vind dat er wat verandering in zit, ook bij glowy, ik heb het veulen van glowy ook weer gevoeld, echt heel fijn is dat de dames maar gelijk even met de furminator behandeld, pffff, wat komt er al veel haar af