Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cemlys schreef:arme whis, is slobber nog een optie? voor extra vocht? mss water niet te koud geven? sommige paarden drinken daar soms minder van.
_Patrick_ schreef:Da is inmiddels nog een keer geweest.
Weer pijnstiller, buscopan en parafine.
Der mest wat ze eruit hebben gehaald is zo hard als beton.
Ze drinkt zelf te weinig al het vocht gaat naar de melk voor Aslan.
We gaan kijken of ze wat met een liksteen wilt doen, dan gaat ze hopelijk zelf meer drinken.
Ze loopt nu lekker in de wei, kan ze zelf bewegen gras eten mag ze gewoon dat laxeerd ook weer wat.
ShamalArabs schreef:ik heb die kleine zakjes standaard 1 of 2 op voorraad trouwens voor na de bevalling als sommige merrie's moeite hebben met de mestpassage.
Dustinlover schreef:Cynthia: Heeft ze al uier dan of gaat ze zonder bevallen dit keer?
Traiectum schreef:IPony
pretty schreef:Cynthia82 schreef:Waarom heb je me dat niet 31 jaar geleden verteld, Pretty?
Omdat ik toen nog niet kon praten,was toen pas 3 maand oud(zijn wij even oud dan?)
_Patrick_ schreef:Da is inmiddels nog een keer geweest.
Weer pijnstiller, buscopan en parafine.
Der mest wat ze eruit hebben gehaald is zo hard als beton.
Ze drinkt zelf te weinig al het vocht gaat naar de melk voor Aslan.
We gaan kijken of ze wat met een liksteen wilt doen, dan gaat ze hopelijk zelf meer drinken.
Ze loopt nu lekker in de wei, kan ze zelf bewegen gras eten mag ze gewoon dat laxeerd ook weer wat.