ja ik was erbij had 2 weken geleden al gezegd dat beeb vandaag zou komen, stiekum met Marije afgesproken dat ik zou komen, Fen wist van niets.... super dag voor mij dus
Fenneke denk ik zo. Hahaha!! Zo een mooi cadeautje op je verjaardag krijgen is wel heel bijzonder.
Hoop niet dat mijn merrie tot mijn verjaardag wacht hoor!!
ponyparadijs
Geplaatst: 05-02-09 21:40
Dana01 schreef:
ja ik was erbij had 2 weken geleden al gezegd dat beeb vandaag zou komen, stiekum met Marije afgesproken dat ik zou komen, Fen wist van niets.... super dag voor mij dus
maar natuurlijk van harte GEVEULICITEERD! Ben benieuwd, dacht idd dat één van de dames homozygoot tobiano was, als dat Isis is, dan is deze kleine echt een pracht voorbeeld van minimaal bont ben ook benieuwd naar de naam! (en is stiekem toch jaloers )
jeanine: mhmmm zou toch eerder richting maand 10 à 10,5 gaan gokken dan 8 à 9 maand. Mijn fokmerries starten met wat verdikking in de uier rond dag 285 (onze maiden overigens ook dit jaar) rond dag 305 zie je dan ook echt duidelijk verdikking. Ik zou jouw merrie op pakweg dag 320 minimaal gokken denk dat je binnen maximaal 14 dagen toch een veulen zou kunnen hebben maar goed, merries zijn merries en ze doen het natuurlijk heus niet allemaal volgens het boekje
ik ook, en ik heb de schade net al ingehaald, koffie met gebak
PercyLeen
Geplaatst: 05-02-09 21:52
@frenia Gezien je onderschrift moet je er wel verstand van hebben Een vriend van mij is nogal goed met comp. etc. dus hij gaat iets bedenken zodat ik dr straks ook in de gaten kan houden vanaf i-net! Zou uiteraard een uitkomst zijn want krijg net te horen dat het birth alarm dat ik zou mogen lenen het begeven heeft! En anders maar zo'n ding huren!
vlak voordat nicolle belde dat isis begon, zat ik met een a4 blok op schoot om weer eens op iedereen te reageren........ het gaat zoooo snel hier! Nu maar even zo........ Jeanine; jeetje, als frenia gelijk heeft kan je amper aan het idee wennen!! hoop dat je hier je vragen beantwoord krijgt! Iedereen is altijd erg behulpzaam! Clau; hoe is het met de merrie?
Wat sneu van de mooie poes! spannend AR! Dana, wat gaaf!!
Ik zal het weer een beetje meer bij gaan houden, wordt nu weer even wat rustiger hier.
Jenny gecondoleerd met je kat. De kat van mn moeder is eersgisteren overleden is altijd naar zoiets, zeker als je het niet verwacht!
Zozo zag de uier voorbei komen van een maiden, wat een ding al. Daar is Izza niks bij en die zit bijna op 9 maanden. Heb je niet echt veel tijd gehad om eraan te wennen...
PercyLeen
Geplaatst: 05-02-09 22:01
Nee wennen is er voor mij niet bij Kan ik ook niet al te hard gaan panieken dat scheelt weer
En gelukkig heb ik allemaal hele aardige behulpzame mensen om mij heen Ik zal zometeen nog eens bij mijn meisje gaan kijken en een paar foto's voor jullie maken!
Verder zwijmel ik nog steeds weg bij het zien van het kleine veulentje van Isis!