Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Dana01 schreef:oke komt ie:
Update Cheyenne............ze eet.....................eet nog meer...............eet nog steeds..................zal ook nog wel een week of 6 blijven eten........................geen uier, buik komt eindelijk in de breedte..............eet nog steeds..........
Dana01 schreef:oke komt ie:
Update Cheyenne............ze eet.....................eet nog meer...............eet nog steeds..................zal ook nog wel een week of 6 blijven eten........................geen uier, buik komt eindelijk in de breedte..............eet nog steeds..........
fenja schreef:Dana01 schreef:oke komt ie:
Macy de tweede![]()
FennekeR schreef:Copper staat nog bij de veroorzaker van de veulens...![]()
en komt pas later naar binnen.
Dana01 schreef:Hoera, van mij mag het nog wel een maandje blijven zitten hoor, doe ik niet moeilijk over......ik heb nog kiloos paaseitjes O:)
MarijeR schreef:Dana, Kyra en Fleur krijgen al wel uier(tjes)
Dana01 schreef:Fenneke, wat is er??
haha ja Kimmes, aankomen doet ze wel, ikke niet hoor.....ik ben alweer 5 kilo kwijt
MarijeR schreef:Als ik er aan dénk kom ik al aan
Kimmes schreef:Daan!!!
Er ligt een dik beest in je stal!!!!
Sammie schreef::=
Die arme merries!