snoopy_689 schreef:
haha wie is dat?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
snoopy_689 schreef:

djuno schreef:hou het denk ik ook maar voor gezien hier....ben erg moe en totaal lam.
slaap lekker allemaal en tot morgenmiddag ofzo
cheyenne01 schreef:voor de gezelligheid nog maar es een foto, dit keer eens niet van cheyenne ......
het schoolvoorbeeld van hoe een fries dus niet moet zijn
@djuno....trusteh
cheyenne01 schreef:ja.....wij vinden het wel grappig hoor.......maar jah....het hoort niet
Bronko schreef:cheyenne01 schreef:ja.....wij vinden het wel grappig hoor.......maar jah....het hoort niet
nee klopt het hoort helemaal zwart te zijn , een kennis van mn moeder heeft ook een fries die heeft een witte achter sok

cheyenne01 schreef:voor de gezelligheid nog maar es een foto, dit keer eens niet van cheyenne ......
http://i2.photobucket.com/albums/y29/ch ... 000084.jpg
het schoolvoorbeeld van hoe een fries dus niet moet zijn
@djuno....trusteh
Of het nou wel of niet hoort, ik vind zoiets gewoon gaaf...net even anders dan anders. Wij hebben dan een helemaal zwarte fries maar had het niet erg gevonden als ze wat wit had gehad. Een speling der natuur die afgekraakt wordt door menselijke maatstaven en regeltjes

Bronko schreef:en ja hoor madame patty staat weer te
cheyenne01 schreef:typen mensen, op een nieuwe pagina is het weer goed met die layout.....![]()
![]()
ik vind een foutje ookleuk djuno maar voor de handel is het niet zo leuk.......en dat is ze wel helaas maar ze mag eerst groot groeien
cheyenne01 schreef:Bronko schreef:en ja hoor madame patty staat weer te
cheyenne staat der box te verbouwen....nesteldrang??
@djuno
(bije bije)bye bye......het slaaptekort slaat toe...
cheyenne01 schreef:
cheyenne01 schreef:nou.....ik vind het allemaal prima, ik ga ff 2 uurtjes pitten.......tot morgen allemaal.....