Gefeliciteerd nieuwe bokt mamma's!
Jullie berichtjes doen me echt enorm veel goed. Fijn om te lezen dat jullie meeleven.
Ik zal jullie even laten weten hoe het met Siena gaat. De wereld ziet er al wat anders uit vandaag. Voornamelijk omdat het met Siena veel beter gaat! En dat is nu het enige dat telt. Ik heb haar zelfs even kunnen longeren. We hopen er deze week nog een scan bij te kunnen doen, want ik wil helemaal uitsluiten dat er iets in zit en het kan ook ontstoken zijn (vooral omdat ze niet meer hengstig is geweest dit jaar) en daar moet ze natuurlijk niet mee rond blijven lopen. Ik denk en hoop dat ze gewoon te oud was om drachtig te worden en dat ze het dus gewoon niet gepakt heeft. Een dood veulen erin zou me echt schokken, want ik wil niet dat er nog een aanslag op de gezondheid van Siena is. Ze moet gewoon snel kunnen herstellen. Al zou iedereen die Siena kent het niet vreemd vinden als er nog wat in zit, omdat iedereen de beweging heeft gezien. Mac vroeg geloof ik of ze schijndrachtig geweest kan zijn, de da sloot dat niet uit.
Ik zal jullie op de hoogte houden van de resultaten van de scan. Ook als haar baarmoeder in orde is en er niets in zit, laten we haar niet meer dekken. Simpelweg omdat ze te oud is. Helaas is het mooie idee van 'het voor altijd nageslacht hebben van Siena' wel verdwenen.
Ik heb al veel nagedacht over wat ik nu ga doen en het plan is om er gezelschap voor Siena bij te zoeken zoals ik al eerder zei. Ook omdat we erg moeten uitkijken met die bevangenheid en er dan beter een andere grasmaaier bij kan zijn
=
Ik zal wel altijd een merrie erbij kopen, die nog jong is zodat ik misschien ooit nog de beslissing kan nemen om die te laten dekken. Want het is nog wel altijd een wens natuurlijk.
Iedereen weer succes de komende tijd, ik zal het toch niet kunnen laten om hier veel te kijken dus ik houdt Myrdal, Hannelore, Toutiemeis etc. wel in de gaten