Gefeliciteerd Lisch!! Wil ook wel foto's zien hoor!!! Pammes: ook gefeliciteerd!!
Hopelijk zijn er nog wat merries over, ik wil er ook eentje! Hera geen verandering meer gemeld, maar het is voor elk moment! Uier is propvol, harsjes, heel erg slap en mevrouw eet maar weinig...ik gok op morgennacht
de fotos! ze doet het erg goed drinkt goed ontlasting gaat goed! we zijn helemaal blij! ze is nog wat krom in de achterbenen maar dat trekt wel weg! vandaag eens kijken of ik wat buitenfoto's kan maken! die bles! moeder doet het zoals gewoonlijk top!
Geweldig veulen, echt leuk die bles! Achter 2 witte voetjes zo te zien? Heel mooi!
Hier geen veulen, al had hadden ze me bijna gebeld, leek er wel op. Net al bij haar geweest en er zitten harsjes aan de spenen! Ook zag ik melk sporen op haar benen en ze plast mini plasjes om de 10 minuten. Dus Hera, het wordt spannend wie er als eerste gaat.
Moet wel wennen aan het idee dat ik een april veulen heb, had me helemaal ingesteld op een maart veulen. En laat die vorst maar weg hier, brrr.