ik denk het ook nog niet maar goed we zien wel ga straks nog 1 kijken en dan kijk ik even of ik toch nog 1 nacht door slaap en niet op ga want ik ben best brak en niet te genieten
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 06-01-11 23:40
In ieder geval ben ik tot een uur of 2 wel online, vind het leuk als ik straks nog wat updates lees. Smul ik nu iedere keer van als ik thuis kom van het werk (rond middernacht).
heel spannend! ziet er veelbelovend uit dekn persoonlijk ook niet vannacht, maar het zou ook zo kunnen dat als je over een uurtje weer kijkt dat het echt al melk is, het kan snel gaan.. ik duim voor jullie iig dat alles goed gaat!!! heel spannend!!
Cemlys
Geplaatst: 07-01-11 00:07
Beetje nostalgie, maar wat ik net tegenkwam, allemaal uit de ponytijd (toen ik nog wedstrijd reed), waar ik eigelijk nooit uitgekomen ben, haha en moet toegeven dat ik sindsdien ook geen cm langer geworden ben , waren allemaal c-ponytjes hier.
die linken doen het niet? ik ga zo nog eens kijken en dan me nest in hoor heb er genoeg van en ben moe zul je zien als ik vanaaf niet ga kijken ligt die morgen ernaast of niet natuurlijk
denk dat only niet de enige is die aan de dropshot is??
edit; zit overigens nu naar babywatch te kijken naar mijn neefje,hij heeft eindelijk zijn tutje in zijn mond!!! gisteren geprobeerd maar ging steeds niet maar it nu te en kijken ja verrek!
onley
Geplaatst: 07-01-11 07:27
jaaaaaaaaaaaaaa het eerste officiele boktveulen van 2011 is er
betreft een merrie gezond en wel uiteraard
ik had zoiets van ach vannacht doet ze het niet dus slaap je eerst lekker door en dan ga je kijken Doing ga ik net kijken staat madam met haar hoofd naar buiten te kijken slaperig dus ik dacht ach nee weer niks en ik kijk over de stal deur heen een veulen wat stond en aan het drinken was ik heb gelijk het veulen gedroogd en een baal stro erin gedaan merrie hooi gegeven en de navel ontsmet en de nageboorte in een kruiwagen gedaan voor de DA
ja bedankt iedereen ik was echt wel perplex en heb wel een traan moeten weg pinken hoor ik had me best verschrokken hoor vooral omdat ik het niet verwacht had