ik meld me als ik terug ben!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
oma schreef:vrouwke schreef:ik ben ook weer terug![]()
dus fancy kom op
Gezellig, ik schuif wel op, een pinda??
Michelle77 schreef:haha das snel, ik ben wel wat langer weg![]()
ik meld me als ik terug ben!
Claudiap schreef:Hoe lang zullen we nog staren naar Fancy? Ik ben in ieder geval al een maandje bezig.... Wat ik me afvraag: Als een mens een week na uitgerekende datum nog niet is bevallen, zorgen ze er wel voor dat het komt. Is dat bij paarden niet mogelijk ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat het goed is dat een paard ruim een maand over de uitgerekende datum is.....
oma schreef:Claudiap schreef:Hoe lang zullen we nog staren naar Fancy? Ik ben in ieder geval al een maandje bezig.... Wat ik me afvraag: Als een mens een week na uitgerekende datum nog niet is bevallen, zorgen ze er wel voor dat het komt. Is dat bij paarden niet mogelijk ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat het goed is dat een paard ruim een maand over de uitgerekende datum is.....
Bij een meisje op het haflingerforum is gisteren een haflingerveulen geboren na, 376 dagen dracht en helemaal goed gegaan, heel vlug zelfs en kei gezond
Sharon_Jims schreef:Laten ze de babies nog even zitten! Vooral Fancy! Vanavond laat pas! Oh en als Fancy toch begint wil iemand m dan opnemen?
Jethafa schreef:Lijkt Fancy nu echt te beginnen dan? Ik zit hier nog wel tot vanavond achter, dus voor mij mag ze nu beginnen!
Michelle77 schreef:zo ik ben er weer. gelijk mn bed in gedoken aangezien ik op locatie bijna van mn stokje ging... voel me echt hondsberoerd
status fancy is nog steeds dat ze dr lolbroek aanheeft?