Nienke wil jullie iets vertellen

viewtopic.php?f=175&t=756647&p=24804852#p24804852
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
frenia schreef:nicole: vind ik ook somszoals toen Mira zich klaarmaakte, dan zat ik geloof ik haast meer mee te shaken dan KMD zelf
![]()
avelien: die laatste foto
nicole: die theorie kende ikmaar tot hiertoe gaat dat bij mijn merries niet op
denk wél dat het supergoeie weer de meeste merries aanzet tot minde rlang dragen én ik ben er rotsvast van overtuigd dat goed voederen ook bijdraagt tot een kortere dracht
pauk: die uier zag er voor mij toch klaar uit(op de kegels etc na dan; maar als ze die niet krijgt kan je lang wachten natuurlijk :p)
amandake: iris een een zeer beleefde jongedamedie geeft de "oudjes" voorrang
![]()
jennyk: uier weer vollerze heeft natuurlijk ook wel nog even he
faniek: ik gok bij.... Pauk? edit: niet dus
dreeke: jouw meisje inmiddels ook uitgerekend! wat lijkt het nu allemaal megasnel te gaan
Whiz: gefeliciteerd!!! en weer een merrie!!!! Tinkerbell mag zich gaan haastenstraks is het merrieseizoen alweer voorbij!!!
meavey:![]()
weer niks... maar wel verandering?
melanie20: gefeli met de mijlpaal!
ambie: dat wordt idd waken
Nicole288 schreef:Dreeke: Als je de uitleg bij marestare mag geloven zou een merrie meestal bevallen op de tijd dat ze de voorgaande dagen geoefend heeft, dat zou bij jou dan 5:30 zijn, ben eens benieuwd of ze gelijk gaan hebben
Dreeke schreef:Nicole288 schreef:Dreeke: Als je de uitleg bij marestare mag geloven zou een merrie meestal bevallen op de tijd dat ze de voorgaande dagen geoefend heeft, dat zou bij jou dan 5:30 zijn, ben eens benieuwd of ze gelijk gaan hebben
Wie weet, deze keer gaat de wekker mee naar stal want veel heb ik vannacht niet geslapen en
stel je voor dat ik door slaap tot morgenochtend
Ik vertrek dus zo weer richting stal.
Morgen misschien meer nieuws
Citaat:Pauk: Jouw merries zijn gewoon blij als ze je zien, dan gaan ze kwispelen