Dit was mijn lijstje waarvan ik twijfelde tussen Tuttifrutti en Temptation Uiteindelijk Temptation gekozen en als roepnaam Tasty
Tempa Temptation True love/life To do Tuttifrutti Tooty Tonic Tisento Trying to explaine Time to dance Twitch
moner
Geplaatst: 15-04-23 08:38
Gefeliciteerd goldenarrow, mooi veulen en mooi tijdstip Knolselder wat een mooi veulentje Kathleen, 10 paarden dat is een aardig clubje. Ik wil juist minderen en op Max 4 paarden uitkomen. Kayabo, ik hoop dat silver het veulen nog even binnen houdt Cp dat zijn al behoorlijke uiers Petraaken wat een zorgen met je veulen, hopelijk vandaag even in het zonnetje,zal hem goed doen
O die namen, ik doe er meestal een week over, als ze al geboren zijn. Dit keer heb ik wel een naam voor een Fries merrieveulen, de rest wordt weer na de geboorte verzinnen.
Bedankt voor de reacties op Picture, ik ben enorm opgelucht. Binnenkort maar eens buikfoto's maken, dat durf ik nu wel weer aan en ze groeit lekker!
Vulina
Geplaatst: 15-04-23 12:24
Knolselder schreef:
Bij Vulina komt er gewoon geen veulen uit denk ik.
Vulina
Geplaatst: 15-04-23 12:28
jolandje schreef:
nou fotsy, dat duurt niet lang meer
vulina komt er echt wel een veulen? heb je haar al eens laten nakijken door de DA? dit duurt toch wel erg lang vind ik
Ja hoor, zit er 100% zeker in. En ze heeft ook een vrij groot uier ondertussen.. Foto wil niet uploaden, deze is van een paar dagen geleden En dit was een paar weken terug
YvonneV
Geplaatst: 15-04-23 13:11
Knolselder schreef:
Ik denk dat ze per ongeluk geïnsemineerd is door een ezeltje
Olifant
jolandje
Geplaatst: 15-04-23 13:21
vulina daar zit inderdaad progressie in, nou dan aar verder wachten he, duurt het bij deze merrie altijd zo lang ?
Vulina, ze is ook al wat ouder toch? Dierenarts zei over mijn oudere merrie dat ze er vaak langer over doen naarmate ze ouder worden, omdat de baarmoeder steeds iets minder wordt en de veulens er gewoon langer over doen om 'af' te worden.
Ja klopt, maar 370 dagen is wel echt lang. Vorige jaren ging ze ook wel eens tot de 350 of iets meer, maar dit duurt wel lang.. Anders dan afwachten kan niet hé..