Vanmiddag sal even in de cirkel laten spelen... helaas heeft ze behoorlijk mok en een dik been maar omdat haar wei echt een grote slop bende is loopt ze het ook niet eraf... ze was echt zo maf als maar zijn kon ... hebben wel even staan lachen om de rare sprintend die ze trok ...
Gefeliciteerd met alle veulentjes!! Moest aardig wat pagina's lezen, was een aantal dagen in Engeland voor een grote hondenshow. Moet nog steeds een nieuwe foto maken van m'n pony! Zal dat zondag eens doen. Uier veranderd wel heeeel langzaam. (Vandaag 291 dagen dracht)
28 feb 10 maart
Anoniem
Geplaatst: 13-03-20 21:57
Ik lees al een tijdje mee. Maar nu wil ik ook mee kletsen.
Tinnie, wat een prachtig veulen! Fantastisch die vlekjes en een super leuke vergelijkingsfoto!
Noisy, wat een buik.
Goldenarrow, zou niet lang meer kunnen duren zou je zeggen!
Ik ben vandaag eindelijk weer op stal geweest. Zondag voor het laatst, maar jeetje wat groeit een veulen dan hard. Wiseguy is al een echte buffel aan het worden.
Nou hier gaat het waken ineens een ding worden i.v.m. zieke collega's worden wij nu verplicht 12 uur diensten te gaan draaien. moest echt even slikken toen het net werd medegedeeld want nu moet ik gaan uitdokteren hoe ik ga waken. Dacht je alles goed onder controle te hebben