Ik zit nog steeds op mijn strips van Ali te wachten.
AppleSter
Geplaatst: 23-03-19 00:10
Dank jullie wel allemaal! We zijn zo blij met hem! Astrid, hij is idd een champie, we denken Amber Cream champagne. Wil dat ook eens testen om zeker te weten.
Baudy, wat is Oscar alweer groot! Alweer een maand oud, dat gaat wel heel snel! En alweer een veulentje die straks geboren gaat worden! En Royce alweer 2,5 maand oud..?!
Knolselder, spannend bij jou met Bambi en Inka. Lastig ook om te kiezen waar je de camera ophangt em wie je de geboortemelder om doet.
AZ Moest erg lachen om de foto’s van Aleeya in combinatie met je tekst Als die niet drachtig is...
Volgens mij komen er binnenkort nog heel wat veulentjes bij! Zie mooie dikke buiken en een boel merries zijn al ver!
CP, prachtig veulen is Mercedes toch!!!
Succes voor alle wakers!
Vulina
Geplaatst: 23-03-19 01:24
Hier nog geen veranderingen, vandaag op dag 348. Of eigenlijk al dag 349, gezien de tijd Uier iets meer op spanning, maar hoge ph. Geen hars of melk en rustige merrie..
Zijn julie merries ook zo smérig? Inka schijt altijd heel haar stal overal vol. En zo licht als ze is, gaat ze daarna er lekker inliggen. Ik haal elke morgend een bruin/groen bonte uit stal ipv palomino
Mijn drachtige merrie was super netjes in stal. Maar nu in het eind van de dracht is het net of veulen er niet gunstig in ligt voor 't poepen. Overal ligt wat maar ze doet er professioneel een laagje stro over dus eigenlijk nooit poep vlekken. Sws een bruin paard maar toch
Fotsy
Geplaatst: 23-03-19 08:20
De enige hier op de hof die heel proper en netjes is, is gelukkig de palomino.
Ja geduld moet een mens hebben he vulina veel geduld