Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MaritB schreef:Iedereen gefeliciteerd met veulen.
Wij zijn vandaag papa en mama geworden.
fokfanaat schreef:Het is ook wel heel warm hè!
MaritB schreef:Iedereen gefeliciteerd met veulen.
Wij zijn vandaag papa en mama geworden.
MaritB schreef:Bedankt!
Ongeveer 11u de bevalling, toch naar ZH vanwege warmte en was goede keus want persweën waren niet sterk genoeg, opwekkers gehad en helaas een knipje want hij zat heel vast. Om 19:31 geboren en hij heet Bram!
Vanmorgen om 09:15 Met hond uitlaten vond ik de krampen wel vervelend maar had wel vaker krampen, om half 12 gebeld naar de VK en om kwart voor 1 kwam ze zat ik al op bijna 5 cm. Rond half 4 al op 8. Daarna werd het wel echr heftig naar goed, nu is hij er eindelijk. Heeft al gedronken en slaapt nu, zou ik ook moeten doen
MaritB schreef:Woogy schreef:Gefeliciteerd Marit, nageboorte er goed af? gezien het een kereltje is, heeft hij al gepoept?
Lol, ja ging vlot poepen al direct uit de buik. Mn vriend ging nog vragen of we iets moesten doen voor de darmpek
linda2008 schreef:fokfanaat schreef:Het is ook wel heel warm hè!
Ja klopt. Laten we gewoon hopen dat dat het is.
Maar ik vind hem ook veel met zijn beentjes onder zijn lijf gevouwen liggen, en weinig gestrekt... misshien krijgt hij toch te weinig melk binnen??
Ik laat er toch even naar kijken, en antistoffen checken. Maar vroeg me af hoe snel veulens gemiddeld beginnen met rennen en spelen?
Ik heb zelf alleen mijn Pico om te vergelijken, die terroriseerde zijn moeder al toen hij 3 uur oud was
Vulina schreef:Qua uitvloeiing Alexandra, dat lijkt me redelijk gewoon. De 1 heeft het wat meer en langer dan de ander. Zoals het op de foto er uit ziet komt het echt uit de vulva. Bij een ontsteking zijn ze goed ziek, dat had je wel gezien.
Jeuken komt inderdaad van het helen. Maar wat heb je een gaaf veulen zeg!