Dank voor alle felicitaties!! Het is een hengstje en ik denk bruin splash.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MaritB schreef:Ik heb net terug gekeken. Ik wordt een beetje zenuwachtig om te zien dat je hebt geholpen.. moet ik dat ook doen? En wat moet ik dan doen? Haha.
Ik heb nog even tijd om in te lezen:P
Benieuwd naar droogfoto's van je ventje!
)pretty schreef:Aniek laten we zeggen dat Roos nu veel knapper is.![]()
Hihihi
Maar iedereen moet het voor zichzelf lekker uitrekenen, ik word liever vroeger "verrast" dan dat ik me er op verheug en het er nog een tijd uit kan staren 
Vorig jaar was ze gewoon sloom en hangerig, maar dit jaar valt het haar nog iets minder zwaar gelukkig.

bucks is ook zo relaxt en soms zo dromerig... het word nu minder maar van de zomer kon ze echt uren staan "chillen", maar ik vond haar gewoon suf dus op een gegeven moment maakte ik me echt zorgen... DA dacht dat het door de dracht kwam, hormonale veranderingen enzo en nu is het minder dus zal goed kunnen kloppen
Icecrystal schreef:Lief Vulina, dankjewel!![]()
Bedankt voor alle felicitaties!
Esther; Ik heb geholpen om het Ice wat makkelijker te maken. Het is een flink veulen en door mee te helpen tijdens de weeën kon hij niet elke keer weer terug schieten. Hierdoor is het voor de merrie minder zwaar en het kan geen kwaad. Sommige mensen vinden dat je niet moet helpen en dat je de natuur zijn gang moet laten gaan. Ik denk dat iedereen dit voor zichzelf kan bepalen
prachtig mannetje! Ben benieuwd naar droog foto's!