Dan duim ik nu keihard voor een veulen.
En tegelijkertijd dat je andere merrie snel weer opknapt.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tjinta schreef:Cantate was een mooi uier aan het ontwikkelen... en nu......
alles weg.
Hihi echt demotiverend. Ach ze moet nog drie weken dus ik heb niets te klagen.
Alle wakers veel succes vannacht.
Cemlys schreef:Cynthia waar blijft jou yolo???dais maakt er weer werk van
Al_Zawraa schreef:Even een snelle bijleespoging vandaag, andere keer weer uitgebreider!
Butengewoon, Joyce & Nicole, Manda en Lisanne gefeliciteerd met de veulens!
Cemlys, wat sneu van jullie hond, fijn om te horen dat het inmiddels weer wat beter met hem gaat.
Wat een lekker ding is dat veulen zeg!
Crines wat een verhaal, gelukkig gaat het inmiddels toch goed met de kleine! Kan me voorstellen dat je flink in de stress gezeten hebt!
Daisy schiet ook nog niet op las ik, Yolo blijft nog gezellig even warm in mama's buik! Ben wel heel benieuwd! Is Fiore inmiddels al gedekt Cynthia? (sorry kan niet alles meer volgen)
Oh Tjinta, dat is zo demotiverend hè? Ik had dat bij Aziza ook!
Ach Cantate heeft nog even, maar in die laatste weken wil je zo graag dat het komt!
Francien, Floor is echt lekker rond, mooi uier krijgt ze ook al. Ben benieuwd hoe lang ze de baby nog binnen houd.
Pretty, bij jou ook al spannend lees ik, ben benieuwd of ze je nog een paar dagen laat wachten.
Arme Lisa, maar met dit weer kan ik me ook wel voorstellen dat ze last heeft van de warmte.
Nobje, wat sneu van dat oedeem, ik hoop dat haar veulentje snel komt, en ze weer van de zwangerschapskwaaltjes af is!
Natascha, haar uier begint mooi te vullen.
Jolandje wat een prachtig poppetje is het toch, dat hoofdje
peetjuh, wat balen van je andere merrie, maar gelukkig toch geen hoefbevangenheid. Ik heb geen ervaring met Butagran.
Angelpam, fijn dat Fien inmiddels weer wat meer zichzelf is!
Ik heb me afgelopen zaterdag rot gelachen..![]()
Men neme een hengstveulen van 2,5 maand oud, en zijn hengstige moeder..
Resultaat:
[ Video ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij moet alleen nog de goede kant leren vinden![]()
Helaas duurde het even voordat mijn telefoon wilde filmen, want daarvoor liep ie nog veel meer te brullen, in Aziza's hals te bijten en tegen haar aan te rijden.
Ik dacht vorig jaar dat het niet erger kon dan Amir, maar daar kom ik van terug.![]()