Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
carika schreef:Gefeliciteerd Lauraa en afwasborstel.
Stal Wiza, ik heb helaas geen ervaring met bevangene merrie.
Op welke leeftijd laten jullie de veulen chippen?
Er is al iemand van het stamboek langs geweest om haar te trekken voor DNA onderzoek en te tekenen, diegene zij tegen mij ik moet hem door een dierenarts laten chippen en de chipnummer dan opsturen naar het stamboek(Zangersheide).
Morgen komt toevallig de dierenarts langs en ik vroeg me af of ik Zimba nu al kan laten chippen?
Ik vraag uiteraard het advies van mijn dierenarts maar vroeg me af hoe jullie dat doen.
Fotsy schreef:pretty ik duim alleszins mee voor een silver buckskinbont merrietje![]()
carika maar hier komen ze niet zomaar chippen, in België moet je eerst de papierenwinkel aanvragen dan de aanbetaling doen en dan pas krijg je documenten voor signalement en chip, hier wordt nooit een chip geplaatst en dan papierenwinkel aangevraagd, dit is bij wet verboden trouwens en ik dacht bij jullie ook, heb laatst een merrie gekocht in Nederland met chip en zonder geldig paspoort, de verkoopster en de DA die deze chip gestoken heeft, gaan een boete krijgen van het BCP.
Fotsy schreef:Dan dien je te wachten tot de opgegeven da voor chip je contacteert, je kan alleen maar wachten dan, komt wel goed.
Hier gaat alles wel heel snel al zeg ik het zelf, maar naam op papier is elke keer weer fout, ik begrijp dat toch niet, analfabeten daar denk ik