je word gewoon duizelig als je er naar kijkt hihi! Nouja ik ga er wel vanuit nu hoor ze doet staart veel omhoog poept minibeetje en plast 3 druppen klauwt afentoe... Snuffelt ieder plekje laat straaltje melk lopen... Hele stal staat op zijn kop..
Lisch dat moet wel vanacht gebeuren toch..... Kate de knapperd Mocht pammes het lezen gefeliciteerd!
Marit was vanavond weer volop aan het eten. Uier is wel hetzelfde gebleven na het staan op de wei en daar was ze ook erg actief hoorde ik van een stalgenoot. Dus het zal toch nog even duren
Sannah gefeliciteerd met je hele knappe merrieveulen!! hele spannende merries lees ik voor vannacht.. Wakers sterkte!!
Hier vandaag springwedstrijd in nieuwe stijl..63,5 punten voor stijl, door 1 balk 4 punten eraf is dus 59,5..bij 60 heb je 1 winstpunt, dus net 0,5 te weinig voor winst..stomme nieuwe regel, hopelijk schaffen ze t weer snel af!!
Ja echt raar, iemand met 70 voor stijl en 2 balken heeft 62 en nog winst, dom!! Pammes heeft zich hier nog niet gemeld toch? Ook spannend bij bimmetje!