Ivystoeter: veel sterkte. Ik werd vanavond gebeld door een vriendin dat het shetje van haar moeder vandaag is ingeslapen, bijna 37 jr. Dikke tranen natuurlijk met z'n tweeën. We hebben echt even een rotweek hier.
Hier komt geen veulen jammer genoeg, Pascha bleek niet(meer) drachtig te zijn. Zit wel al weer een grote follikel op, dus even haar cyclus opvolgen nu en betekend wel een zomer leuk aan het werk gaan.
jammer ines,maar nu kun je toch wel weer lekker op tijd beginnen met dekken.
Mauve7
Geplaatst: 30-03-10 21:43
Altijd vervelend Ivytoeter, sterkte!
Jammer zitake, balen. En helaas ook geen goed nieuws (ook al is het indirect) bij noordewijs.
allemaal
IvysToeter
Geplaatst: 30-03-10 21:45
zitake, jammer dat ze niet meer drachtig is. laat je haar dit jaar weer dekken?
Het was zo apart. na het inslapen van de hond ging ik nog aan ivy haar buik voelen en toen schopte 'kloppertje' en dat voelde gewoon even heel fijn en heel bijzonder (omdat we net de hond in hadden laten slapen)
Hier weer een berichtje Sinds 3 dagen heeft het uier een enorme groeispurt doorgemaakt en sinds gisteren ook af en toe een harsdopje. Met vlagen is ze onrustig maar over het algemeen heel rustig (te rustig). Veulen beweegt super goed. Ze is nu 330 dagen drachtig. Banden zijn slap. Zijn erg benieuwd wanneer het komt.
Ivystoeter, wat erg dat je, je hond in hebt moeten laten slapen . Heel erg veel sterkte. Het is zooo moeilijk, maar gelukkig weet je dat het het beste is voor het beestje...
Ik heb Joy even goed toegesproken net, maar denk niet dat het gaat helpen . De maan was niet te zien, dus heb haar wel verteld dat het volle maan is. Haha!
Haar uier is nog het zelfde als gister ochtend. Dus we zien vannacht wel weer!
Alle wakers succes!!
Balou_lover
Geplaatst: 30-03-10 23:15
Ivy sterkte!!
Noorwijdenes, het zit daar niet echt mee!! Nogmaals sterkte!!
Zitake, jammer dat ze leeg is. Maar wat een mooie hengst voor de komende dekking
joy moet nu toch ook maar eens haar beebje uitpoepen hoor!!
Wakers succes! Ik duik zo m'n bedje in. Morgenvroeg even wat regelen en rond 13.00 de hoefsmid hier. Tegen die tijd is m'n pony wel weer 10 kilo afgevallen van het ijsberen in d'r stal.
Veulen84
Geplaatst: 30-03-10 23:23
Foto's
Ze is ongepoetst. Dat kan eigenlijk niet voor de foto. Maar had geen mogelijkheid om haar mee te nemen naar de boerderij. Dus veldfoto's. Wie zegt er even dat ik spoken zie please
Eerst een totaal foto. Nog geen echt buikje. (Voor mijn gevoel)
Naja tieten zeggen genoeg...
Een kont foto van vandaag... Verbeeld ik het me?
Voor de vergelijking even een foto van een maand geleden: