dàt zijn TIETEN
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
dàt zijn TIETEN

300 dagen heb ik ook echt zin in! Volgende week dinsdag is het bij Miss zover
Ze heeft een mooi buikje hoor
Heb je haar nu voortaan altijd zonder deken staan, of was het alleen even voor de foto?
arme Treas
Wat heb jij allemaal met je bed gedaan vannacht 
Ik hoop voor je dat ze een uitzondering op de regel willen maken!
Oehhh ik hoop het! Ik vind het inmiddels toch wel weer tijd voor een DBT veulie 
Spirit heeft dat soort acties nou nooit
Die moet standaard niets van andere mensen als mij weten. Nouja, sommige andere volwassenen ook wel, maar ze heeft wel een grote voorkeur voor mij
Het is wel lief vind ik, als een paard jou zo leuk vind. Maar het kan wel heeel irritand zijn!
Nouja.. dan gaan we maar voor Luna
Gelukkig, want ik had het aardig druk vandaag.
Echt zo lief! Dat doet ze de laatste tijd echt bijna altijd als ze me ziet.. Het is echt zo'n lief paardje 
Heb ik nu eindelijk tijd om ze op de computer te zetten, heeft mijn moeder het fototoestel meegenomen naar weet ik veel waar. En kan ik het dus nog niet doen
Ik kan inmiddels al weer nieuwe foto's gaan maken 
Ik heb liever slapeloze nachten als ik naar school moet. Dan heeft het toch nog een rede om nog een beetje actief te blijven. Als ik moet gaan waken in de vakantie, doe ik de rest van de dag echt helemaal niks! Behalve ieder uur even bij de merries kijken
Maar aan de andere kant is het natuurlijk ook wel heel leuk dat als de veulens geboren worden in de vakantie dat ik echt een paar dagen de hele dag voor ze de tijd heb

heb ik lekker veeeeeel tijd...(maar ik heb al afspraak op mn stageplaats: als ze tijdens de stage moet bevallen, mag ik gerust eens een dagje afwezig zijn

) en plots zag ik aan de ene kant een bobbel: ik natuurlijk uitvoerig getatst: twas een voetje
nou vond de kleine dat wellicht niet zo fijn
en is ie wild tekeer gegaan
(Tinkerbell trok zich daar trouwens niks van aan
wortels waren veel te lekker
)
!! Upke is
?
. Heerlijk!
! Dat KAN toch haast niet lang meer duren zou je zeggen
.... of misschien ook wel ... *Navajo???*
.
. Arm veulen
.
mag nu toch wel een keer komen hé

Miss haar veulen zie je ook wel af en toe bewegen. Maar het veulen van Puzzel slaat alles!
Mac schreef:@Ylana: Beyong(d?)Belief dan maar?

Maar eigenlijk maakt het me ook helemaal niet uit. Als het maar gezond is!
Ze heeft in ieder geval vanaf vandaag dr birthalarm om. Van 't weekend even de wormenkuur drin en dan zijn we er klaar voor.

zo erg is een hengstje toch ook niet
marlijntjuh schreef:@Koekiesgek. Een negenlingarme Treas
Wat heb jij allemaal met je bed gedaan vannacht

Ik weet eigenlijk niet waarom. Mijn ervaring is dat merries vaak wat eigenwijzer zijn in het begin. Dat vind ik eigenlijk wel leuk
Duncan was altijd echt zo'n mama's kindje. Die liep gewoon de hele dag achter Spirit aan. Faye was echt een draak, en die liep de hele dag achter mij aan
(Maar dat hoeft misschien niet aan het geslacht te liggen
)