maroes schreef:Wie weet er meer over de merrie in stal 3 van Strohbehn.
Ik weet dat ze Lucy heet,maar verder weinig.
Erg leuke merrie.
Is dat die leuke bruinbonte merrie?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
maroes schreef:Wie weet er meer over de merrie in stal 3 van Strohbehn.
Ik weet dat ze Lucy heet,maar verder weinig.
Erg leuke merrie.
Faniek schreef:Uierfoto
cheyenne01 schreef:vraagje voor de kenners onder ons, cheyenne zakt steeds door haar achterbenen is dat normaal???
djuno schreef:cheyenne01 schreef:vraagje voor de kenners onder ons, cheyenne zakt steeds door haar achterbenen is dat normaal???
Ik ken het niet....maar als je het niet vertrouwd dan bel je toch gewoon de dienstdoende DA op en vraag je dat over de telefoon.
cheyenne01 schreef:vraagje voor de kenners onder ons, cheyenne zakt steeds door haar achterbenen is dat normaal???
Stephany schreef:cheyenne01 schreef:vraagje voor de kenners onder ons, cheyenne zakt steeds door haar achterbenen is dat normaal???
Hoi, ik lees net dat je al gebeld hebt...maar ik ben geen kenner qua eigen veulens, maar hier op de cam, heb ik dat paarden die moesten veulenen, wel meer zien doen, dus het zal er soms wel bijhoren denk ik...
Wel spannend he, wanneer ze veulent!!
Faniek schreef:Ik moet toch echt naar bed denk ik..
Misty staat te slapen en ik voel me zo brak als ik weet niet wat.. helemaal niet lekker bah..
Faniek schreef:Ik moet toch echt naar bed denk ik..
Misty staat te slapen en ik voel me zo brak als ik weet niet wat.. helemaal niet lekker bah..
Stephany schreef:Je wordt toch niet ziek??
Faniek schreef:Stephany schreef:Je wordt toch niet ziek??
Dat ben ik al
Bedankt Cheyenne doeg
cheyenne01 schreef:@djuno......vast wel maar het duurt mij allemaal lang genoeg......ik zie allemaal foto's van een veulen van de zelfde hengst met een haf merrie, ben jaloers, wil ook zo'n beauty
ik gebruik trouwens geen bandage meer, die rost ze eraf.....ik heb nu zo'n ding wat ze gebruiken als steunverband.....een elastieken ding, past super en blijft mooi zitten......