Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarijeR schreef:Dat is een alarm, net zoiets als een birth alarm die ik op de rug gebruik maar dan aan het halster.
http://www.foalingalarm.com/equifone.htm
Stephany schreef:Marije...ik weet wat je nog aan kunt vullen bij je mooie site:
AN AUDIOMESSAGE FROM MARIJE....
![]()
Hello this is Marije speeking....i like it soooooooooo much that you watch to my barncam...I hope you enjoy it as much as I doooooooooo......
HALLO..hallo dit is Marije van het Graancirkeldorp...geweldig dat u komt kijken...geniet met mij mee!
MarijeR schreef:Stephany schreef:Marije...ik weet wat je nog aan kunt vullen bij je mooie site:
AN AUDIOMESSAGE FROM MARIJE....
![]()
Hello this is Marije speeking....i like it soooooooooo much that you watch to my barncam...I hope you enjoy it as much as I doooooooooo......
HALLO..hallo dit is Marije van het Graancirkeldorp...geweldig dat u komt kijken...geniet met mij mee!
Dát doen we maar niet....
Ik zit er trouwens wel aan te denken om net als Dar tijdens het veulenen de telefoon in de stal te leggen zodat 1 iemand mee kan luisteren en op bokt tijdens het veulenen dan kan vertellen wat er gebeurt.
Net zoiets als vorig jaar toen we ThePast03 belden om te zeggen wat er geboren was maar dan tijdens het hele veulenen.
Stephany schreef:Waarom weiger je een halster om te doen in de stal Marije?...bij je paarden bedoel ik natuurlijk....
TheSam schreef:Jaaaaa.... of een cam met geluid !!!![]()
![]()
MarijeR schreef:TheSam schreef:Jaaaaa.... of een cam met geluid !!!![]()
![]()
Dat lukt (helaas) niet.
En dan horen jullie mij iedere avond tegen Macy kletsen
sandorra schreef:Honney ligt
ThePast03 schreef:Gelijk heb je Marije. Ook ik ken meerdere gevallen waarbij paarden zich hebben opgehangen aan hun halster. Mijn paarden kregen dus echt nooit een halster om in de stal of in de wei.
Ik wil wel weer verslag doen van de bevalling hoor
Bij Goldie krijg je trouwens wel geluid zodra ze gaat bevallen, daar ben ik heel benieuwd naar!
FennekeR schreef:ThePast03 schreef:Gelijk heb je Marije. Ook ik ken meerdere gevallen waarbij paarden zich hebben opgehangen aan hun halster. Mijn paarden kregen dus echt nooit een halster om in de stal of in de wei.
Bij Goldie krijg je trouwens wel geluid zodra ze gaat bevallen, daar ben ik heel benieuwd naar!
Ok ThePast03, dan hebben wij elkaar aan de telefoon als Macy gaat bevallen, alhoewel...... ik moet ook al filmen!
Dat gaat natuurlijk nooit tegelijk, bovendien dan staat alles wat wij tegen elkaar zeggen ook op de video band.
FennekeR schreef:ThePast03 schreef:Gelijk heb je Marije. Ook ik ken meerdere gevallen waarbij paarden zich hebben opgehangen aan hun halster. Mijn paarden kregen dus echt nooit een halster om in de stal of in de wei.
Ok ThePast03, dan hebben wij elkaar aan de telefoon als Macy gaat bevallen, alhoewel...... ik moet ook al filmen!
Dat gaat natuurlijk nooit tegelijk, bovendien dan staat alles wat wij tegen elkaar zeggen ook op de video band.