Faline, stiekem ben ik een beetje jaloers op je jackpot. Mag niet, ik heb twee keer achter elkaar de jackpot gehad en met een derde keer had ik echt een probleem van verkopen gehad, maar ik weet hoe het jackpotgevoel voelt en het is verslavend. Geniet!
hinte
Geplaatst: 29-05-17 21:34
pretty, Wat een schoonheid, een echt meisje
linda2008, Ahhh, wat een lekker ding
Faline, Gefeliciteerd Dit is de jackpot, Champagne en een merrie!
Pauk, Pff, het zit jullie niet mee zeg!
Cynthia82, Fijn dat het met Daisy weer de goede kant op gaat!
nadezda, Gefeliciteerd met Douwe
En natuurlijk geweldige foto's van de verschillende veulen(tjes)
Is er iemand die voor mij een foto heeft hoe het birth alarm precies bevestigd zit aan het halster? Vindt het nogal een gepriegel (is natuurlijk ook een klein halstertje)
BusyMissy
Geplaatst: 29-05-17 21:38
Wat fijn Nadezda dat alles goed is met de kleine! Wat een opluchting zal dat zijn! Gefeliciteerd!! Hier is de merrie heel de dag weer perfect relaxed geweest. Wil ook graag bij de fopmerries horen denk ik, dus wij bijven nog wat langer in spanning. Ik ga er maar vanuit dat die extra dagen dan gewoon nodig zijn voor het veulen.
Dat is wel een héle mooie verrassing geworden Faline, wat een plaatje in die kleur!
Heerlijk dat alles nu goed is Linda, genieten maar!
Nog 1 keer goed ruimen dan Pauk en op naar een frisse nieuwe start!
Hihi ja Pretty, ik kan er niets aan doen, maar bruin blijft hier de meest favoriete kleur.
pretty
Geplaatst: 29-05-17 21:54
Volledig mee eens Dyonne! Daarom beetje balen want we dachten dat Aisha bruin was toen ze nat was maar de voorpluk deed niet mee.
Hinte niet direct een foto maar mijn man moet het altijd bevestigen,ik ben er te onhandig voor hihi
Cynthia maar Déjà baby is wel heel knap!
Faline dat is met recht de jackpot ja!
Busymissy ik duim echt voor jou dat het ook goedkomt,moet gewoon! Elke dag is er nog 1 gewonnen nu.
Laatst bijgewerkt door pretty op 29-05-17 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Faline
Geplaatst: 29-05-17 22:08
Jaloers mag hoor Cynthia! Ken het gevoel maar al te goed hihi. Maar gelukkig heb je een mooi gezond Veulen, dat is ook al een jackpot op zich!
Fotsy
Geplaatst: 29-05-17 22:56
Oh neon lijkt me tijd voor een iPhone die trekt dit wel
Alexandra even aankijken dan, ik ken het zo niet, wat hier nog uit merrie komt is bloederig, bij jouwe lijkt het me meer pusachtig maar als de anderen hier het herkennen is het goed. Das voordeel van dit topic natuurlijk.
Faline ik geloof het dat je even moet bekomen toch maar ook genieten
Nadezda gefeli en ondanks hij klein is en de placentitis heb je ern gezond veulen
Hinte speciaal voor jou, ik hoop dat je er iets op ziet
Nadezda gefeliciteerd! Wat fijn dat het goed is gegaan!!
Bij 1 van mijn merries leek er telkens wel de inhoud van een pak vanillevla uit te komen, ik heb de temperatuur bij gehouden en dat is na een tijdje vanzelf over gegaan, zo lang het er maar uit komt ruimt het lichaam het nog op.. Rustige beweging stimuleert het schoon worden, dus ideaal als ze lekker naar buiten kunnen.
Faline
Geplaatst: 29-05-17 23:51
Bedankt voor alle felicitaties!
Heb je helemaal gelijk in Fotsy! Voelde me echt zo flabergasted
Morgenochtend hoefsmid gepland, ik dacht dat kan nog mooi even voordat het veulen er is.. Nu maar even zien hoe Nina dat oppakt, ze werd steeds meer moeder en beschermend naarmate de tijd vorderde.
Ongeveer 11u de bevalling, toch naar ZH vanwege warmte en was goede keus want persweën waren niet sterk genoeg, opwekkers gehad en helaas een knipje want hij zat heel vast. Om 19:31 geboren en hij heet Bram!
Vanmorgen om 09:15 Met hond uitlaten vond ik de krampen wel vervelend maar had wel vaker krampen, om half 12 gebeld naar de VK en om kwart voor 1 kwam ze zat ik al op bijna 5 cm. Rond half 4 al op 8. Daarna werd het wel echr heftig naar goed, nu is hij er eindelijk. Heeft al gedronken en slaapt nu, zou ik ook moeten doen