Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Elite ziet er ook goed uit, lekker gek doen. jennyk schreef:m_i: vervelend dat je sigrùn en fjör moet verkopen. Verkopen ijslanders een beetje makkelijk momenteel?
Es ziet er weer super uit! Komt vast helemaal goed met haar.
haboshof schreef:. De bevalling moet wel heel snel zijn gegaan. DA zei dat ze amper kon zien dat er een veulen uit was gekomen. Nageboorte was compleet. Hopelijk liggen de darmen nog goed op hun plaats.
Magic_Ice schreef:jennyk schreef:m_i: vervelend dat je sigrùn en fjör moet verkopen. Verkopen ijslanders een beetje makkelijk momenteel?
Es ziet er weer super uit! Komt vast helemaal goed met haar.
Es ziet er zeker super uit maar heeft nog een lange revalidatie te gaan, ze mag dus echt niet teveel bewegen omdat dan het risico op breuken bij de wond te groot is.
Ik ben nu aan het denken over een soort paddockje van hout voor Es waar Elite onderdoor kan, zodat Elite niet slecht 3 keer per dag buiten komt maar de hele dag buiten kan zijn en Es dus ook maar dan beperkt in haar beweging. Iemand ervaringen met zoiets?
IJslanders verkopen, tja, is dat makkelijk op het moment? Je moet er net iemand voor vinden, de markt ligt niet geheel op zijn gat maar het is wel net als bij de 'gewone' paarden wat moeilijker.
IJslanderveulens zijn wel een stuk moeilijker te verkopen, IJslandermensen willen meestal 4 of 5 jarigen die net zijn ingereden of meer ervaren paarden die alles al kennen.
Maar goed, ze gaan niet zomaar weg en hoeven ook niet op stel en sprong weg.
Sigrún gaan we deze week oppakken net als de andere merries en dan kijken we wel waar we eindigen, als er een belangstellende voorbij komt dan is dat prima, zo niet dan wachten we af.
Ik moet eerlijk zeggen dat het idee van minder paarden bezitten, mij ook in mijn hoofd meer rust geeft, want nu moet ik echt mijn aandacht verdelen en dat wekt nog weleens schuldgevoel op, onnodig, maar toch.
Amandake, verhuizen? ben ook erg benieuwd!
Haboshof gefeliciteerd!! Hopelijk knapt mama snel op!