Ja da's Ms T, van Paintscape, maar ik zie daar helemaal geen andere dingen dan anders bij? Ze is al een hele poos in de aandacht, ze was ziek, had koorts, DA denkt aan een groot veulen of misschien 2, maar ik zie haar echt niet anders doen dan anders.... De koorts schijnt inmiddels ook voorbij te zijn, gelukkig wel. Ik weet dat ze wordt afgeleid door van alles en nog wat overdag, maar wat heb ik gemist dat jullie nu denken dat er iets kan gaan gebeuren? Ik zie niets vreemds aan haar?
Hooooo Ik zeg niet dat ze altijd zo is maar ik volg de berichten op marestare en op hun mb, en ik kijk al een hele poos naar de cam van haar... Ik gaf alleen mijn eigen waarneming even door... De cam staat hier wel 24/7 aan, maar dat betekent niet dat ik ook 24/7 alles zie
Checked on Ms T and she has wax building up, and she is swollen, and long. And the past couple of days the baby is not quite as active, now that the foal is calming down it should not be much longer, Ms T has plenty of milk and she is not at this point losing any of it like Spirit did, so I think we are ready for lift off!!!! Now if we can get the foal to quit fooling around and come on out and meet all of us. Maybe she is afraid to come out, bet she feels alot more safe inside. Wow that is the first time I called the foal a she, maybe that is a sign or something. Any way just wanted to give a update on her and new developments, so everyone keep those fingers crossed and maybe by tonight hopefully before midnight, we will have a nice big healthy foal to make over. LOL Myrrha
nou ze hapt naar de buik en zwiept met de staart en houdt hem scheef. het kan zijn dat het vanacht komt maar als het echt wil komen kan dat ook wel overdag
het kan ook nog wel een week duren maar dat denk ik niet. we zullen zien. k ben om 2 uur vanacht weer thuis van het werk dus dan kijk ik dan wel eens even weer
nou ze hapt naar de buik en zwiept met de staart en houdt hem scheef. het kan zijn dat het vanacht komt maar als het echt wil komen kan dat ook wel overdag
Zo dacht ik ook al, positieve tekenen allemaal, maar blijkt dat de dame dat al een tijdje zo volhoudt
Ms T haar uitgerekende datum is 12 oktober, heb ik even opgezocht, of ze dat ook haalt weet niemand.
Octavia is ook weer op de cam (ze hadden nogal wat problemen met de cam), Octavia is een highrisk merrie, 22 jaar en met een medisch probleem, krijgt lucht via een "buisje", ik noem het maar even simpel, het is een probleem dat tijdens haar drachtigheid kwam. Ze kunnen er nu verder niet veel aan doen, eerst moet het veulen geboren zijn. http://www.marestare.com/spindle.php Op Marestare kun je haar geschiedenis vinden.
Octavia schijnt inmiddels door 1 neusgat weer lucht te krijgen, dus er is hoop Ik begreep dat ze, als het veulen er is en een week oud, dat ze dan weer naar de DA gaan om te kijken hoe en wat...
Jemig zeg. Arme merrie die Octavia. Ik hoop dat het allemaal weer goed komt met haar. Het is een positief teken dat ze door 1 neusgat alweer lucht krijgt.