Is dit paardje wel Surprise? O de monitor staat er black achter, en dit paardje is zeker niet zwart....
kon niet iets vinden op het messageboard bij hen....hopen dat het goed gaat.wat een grote stal trouwens!!
Nee, maar ze hebben een aantal merries die bevallen rond maart/april, en Surprise is een zwart paardje, en dat is deze op de cam duidelijk niet!
Volgens mij is dit Dixie (13 maart uitgerekend)Soms duurt een bevalling wel langer Goldie, je ziet dat ook wat vaker bij die mini-paardjes..
Wanneer je de olifantencam op fullscreen zet is erg leuk om te zien...maar goed eerst maar eens even naar Dixie kijken...arm paardje..
Val ik dan na 3 jaar ook met mijn neus in de boterGoedemorgen allemaal trouwensGaat het wel goed met suprise........ze zijn zo met haar bezig
Jacimatho..even offtopic, maar ik vraag mij elke keer af wat de afbeelding van jou avatar voorstelt...
I have been on the phone with Marion, she said it is a very tight fit. Lets get the prayer ball rolling here for Tootie, her foal and her human family. I will tyr to keep everyone updated as I get a report from Marion. Prayers for Wee Little Minis.
jacimatho schreef:hey....ze zetten de cam stop...dat is niet een goed tekenZo zag het er ook wel een beetje uit Árm paardje