Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En ze is al zoveel gegroeid
Echt een dametje hoor.
Super leuke tekening ook dat klein beetje wit. Maakt hem echt uniek.
Nu geeft ze je zeker een hengstveulen
Ik hoop voor jou dat ze toch niet te lang gaat overdragen, als ze dat al doet.
Maar hier is het veulen ook super onverwachts gekomen met een half lege uier, dus je weet maar nooit hoe snel het ineens gaat
Crines schreef:Azara: ah Imperiosa is dan toch nog eerder bevallen. Dat had ik in het begin niet gedachtMaar hier is het veulen ook super onverwachts gekomen met een half lege uier, dus je weet maar nooit hoe snel het ineens gaat
Azara71 schreef:Crines schreef:Azara: ah Imperiosa is dan toch nog eerder bevallen. Dat had ik in het begin niet gedachtMaar hier is het veulen ook super onverwachts gekomen met een half lege uier, dus je weet maar nooit hoe snel het ineens gaat
Heb het gezien ja ! Gefeliciteerd ! Zag dat het niet helemaal goed ging in het begin .. Het nu wel goed toch ?
Het kan wel nog verkeerd gaan... dus we houden hem goed in de gaten
Cynthia82 schreef:Pretty, Milo is echt heel klnap! Ik vind hem zo leuk bont!
Nu het veulen van Clio nog een naam, toch?
Angelpam, 340 dagen is helemaal nog niet zo heel veel hoor
Maar ik vind dat je vanaf dag 340 mag gaan klagen, dus ik begin alvast
Jij gaat mij vast nog voor...
Pretty, wat is Milo prachtig.
stresserend op die manier hé. Die spanning doet ook wat met je lijf,na het veulenen ben je dan werkelijk even kapot.
Hoe zit het ermee qua uier en tekenen?
Jij bent nochtans ook goed bezig met je hengstjes.
Heeft ze nu dan echt nog niks van uier?
Ik wou niet scheren met het weerbericht van volgend weekend maar zoals je ziet hadden ze weinig last van de warmte.

Mooi meisje,lijkt wat als de mama te gaan worden qua kleur? Of welke kleur is dat?
peetjjuh schreef:Cynthia82 schreef:Pretty, Milo is echt heel klnap! Ik vind hem zo leuk bont!
Nu het veulen van Clio nog een naam, toch?
Angelpam, 340 dagen is helemaal nog niet zo heel veel hoor
Maar ik vind dat je vanaf dag 340 mag gaan klagen, dus ik begin alvast
Jij gaat mij vast nog voor...