Neon heeft een lekkere buik!Meen me te herrineren dat je soms niet wist waar ie zn veulens liet?!Hengstenhouder is net naar veulen wezen kijken alleen heb hem net gemist,heb maar ff gemaild wat ie van dr vond!Hebben er toch vaak andere kijk op,zn vrouw mailde al dattie langs wilde komen en dat hij welzou bellen.Ben ik even weg issie al geweest!
@neon : ze is echt dik voor haar doen vind ik @nada : als je even in mijn berichten snuffelt ,kan je Kyra's uier zien rond die tijd....niks ,nada ,noppes dus komt wel goed
Gem
Geplaatst: 30-03-10 18:15
Amandake schreef:
@nada : als je even in mijn berichten snuffelt ,kan je Kyra's uier zien rond die tijd....niks ,nada ,noppes dus komt wel goed
@ Muzefee Ze heeft helaas ook ZE. Vorig jaar met speciale deken gelukkig niet heel veel last van gehad. Een paar dagen geleden is ze weer begonnen met schuren aan dr manen. Ze heeft nu een fleecehalsstuk op, omdat mijn moeder nog iets aan de deken wil veranderen. Een beetje warm, maar we doen toch liever pas de deken weer op als het veulen er is..
Ben ook super blij met die staart. 2 jaar geleden is de zomereczeem begonnen en toen heeft ze ook bijna alleen aan dr manen geschuurd gelukkig. Nouja, gelukkig. Ze had geen manen meer over op het laatst.
Stal_Fiore
Geplaatst: 30-03-10 18:32
gem schreef:
Ik wil van Roos (AD) wel weer eens uierfoto's zien !
Komt voor elkaar... heb toevallig gisteraaf foto's gemaakt... haha.
Hier ook een 300 dagen mijlpaal! Ze veranderd snel.. uhum denk dat t eerder komt. Mij prima, maar liever niet voor 320.. en ik moet wel duidelijk wat zien want ze zit dicht.. en moet natuurlijk wel optijd worden opengemaakt.
Stal_Fiore
Geplaatst: 30-03-10 18:40
Nou Gem, hier zijn ze.
Moet zeggen dat mevrouw niet echt zin had in de fotosessie. Dus het vooraanzicht en achteraanzicht zijn niet geweldig... Later maakte ze dat met mooie hoofdfoto'tjes wel weer goed...
knappe pony, kleine pony, jonge pony (naja paard), wat een leuke foto's allemaal weer!
Tal kan vanaf vandaag officieel niet meer draven, denk dat ze enorm veel last heeft van die zucht, 1 uier loopt tussen dr achterbenen, en van voren heeft ze ook helemaal een zakje hangen...
Gem
Geplaatst: 30-03-10 20:02
AD: ze ziet er goed uit hoor! Uier is idd nog niet veel, maar goed, voor hetzelfde geld loopt hij pas vlak voor of tijdens de bevalling vol. Als je nou om de 3 a 4 dagen even een fotootje maakt (en vanaf 335 nog iets vaker), steeds op hetzelfde tijdstip genomen, hebben we mooi vergelijkingsmateriaal!
Hiboune: lekker buikje hoor!
BL: over banden..... tja, daar vraag je wat. Dat gaat geleidelijk zo de laatste maand. Banden vind ik altijd wat moeilijk, want mijn merrie heeft van zichzelf al niet zo'n ronde kont. (alhoewel, momenteel..... )